Jobben.. og Ord.UL

Mrs.H.

Glad i forumet
Juli13-jentene
Ble så dårlig på jobben i dag at jeg måtte fortelle.. var på seinvakt med sjefen..Hun ble jo kjempe glad! Hoppe rundt halsen på meg.. Jeg hadde ikke ventet noe annet men kjekt var det!!

Og fikk innkalling til Ord.UL er jo ikke før 14.02.....
men som dette bare blir mer og mer ekte..!!! iiikkkk :love7

så litt glede i hverdagen!!! :)

Så bra! Sånn er det med sjefen min og. Det er veldig greit :D

Så fine sjefer. Tror det går helt fint hos meg også. Jeg fikk også UL-tid og fødeplass i dag, fikk 7.2. Enig i at det er lenge å vente ;-)

Så fin reaksjon fra sjefen din! Jeg har ikke sagt noe til sjefen min enda. Venter til over nyttår hvis jeg klarer. Bare en uke igjen til juleferie så må bare holde meg til da. :)

Så bra at nyheten ble godt mottat av sjefen din. Det gjør ting så mye enklere :)

Så kjekt:) Var d samme på min jobb, gjor ting mye lettere.. Spesielt siden jeg nå måtte sykemelde meg helt pga mye kvalme...

Har ikke fått time til UL enda:(

For en herlig reaksjon fra sjefen :)
Hos meg var det ikke fullt så mye entusiasme fra sjefen, mer fra kollegene.

Så herlig med sånn sjef! :-)
Og godt å få vite dato for UL. Legen min skulle henvise meg etter kontrollen, så jeg venter på brev i posten.

Gleder meg til å få UL-dato... Var på første legekontroll i dag, så får vel gjerne brev om noen uker... :)

Ja hun er virkelig god å ha som sjef! og venn.. hun ble kjempe glad!hun har jo to små .. så ikke noe problem der i gården.. og jeg får jo så dårlig samvittighet for å forsvinne ut i begynnelsen av sommeren..siden vår sesong er fra mai til september.. men hun sa bare "det skal eg ikke tenke på" skal bare sitte hjemme å slappe av og ikke stresse.. Tenk på den "lille" !! jeg har vært lenge i firmaet.. 8år..så føler kanskje jeg har litt å gå på!så dette gjør jo alt mye lettere!

ja jeg var jo tidlig hos legen..skulle på en litt lang utenlandstur..så er nok derfor jeg har fått det allerede :)

Back
Topp