Jobben mot slutten av svangerskapet

Labbetussa

Glad i forumet
Himmelbarn
Marsipanene 2019
❤ Aprilbarna19 ❤
Mot slutten av svangerskapet (frem mot uke 35) begynner det å hope seg opp med ting jeg har tilbud om å være med på på jobb som kan være lærerike og spennende for meg, både reiser og annet. Men nå har det seg sånn at jeg tenker at ting kan skje før termin: jeg vet at jeg har større risiko for komplikasjoner enn vanlig. Hva gjør jeg? Skal jeg si nei med det samme eller ta det som det kommer og heller avlyse hvis det blir komplikasjoner? Hva ville dere gjort?

Mot slutten av svangerskapet (frem mot uke 35) begynner det å hope seg opp med ting jeg har tilbud om å være med på på jobb som kan være lærerike og spennende for meg, både reiser og annet. Men nå har det seg sånn at jeg tenker at ting kan skje før termin: jeg vet at jeg har større risiko for komplikasjoner enn vanlig. Hva gjør jeg? Skal jeg si nei med det samme eller ta det som det kommer og heller avlyse hvis det blir komplikasjoner? Hva ville dere gjort?
Jeg ville sagt ja og heller avlyst. Gitt at det ikke var mye reising. Jeg hadde droppet mye som innebar fly.

Jeg hadde også tatt det som det kommer også heller avlyse nærmere om du ser at det ikke går:)

Jeg sier nei ting til som innebærer fly / veldig lange reiser, ellers tar jeg det som det kommer :-)

Hvorfor ville dere ikke reist på lange flyturer? Er det pga mulige komplikasjoner pga selve flyturen eller for å ikke være så langt hjemmefra? Eller begge deler? :) ellers er jeg ganske enig, men tviler enten fordi jobben må finne en erstatning f

or meg eller fordi jeg føler at jeg må gjøre en ting når jeg først har sagt at jeg skal det, liksom...

Jeg ville nok informert om at jeg da sier ja med forbehold om at formen holder seg i svangerskapet. Hvis ikke det forbeholdet er bra nok så kan man si det fra seg? Nå har jeg min jobb i hodet her da, så mulig akkurat det jeg sier er helt håpløst i et annet mer konkurranseutsatt yrke

Jeg ville også meldt meg på, dumt å gå glipp av hvis formen er ok. Man havner lett nok utenfor likevel med lang permisjon.

Jeg meldte meg på:) var åpen om alt sammen og de mente at jeg burde gå ut fra at formen kom til å være fin.

Jeg har også takket ja til endel jobbting som innebærer reising relativt kort tid før permisjon - med forbehold. Det bør være godt nok det :)

Back
Topp