jobbe?

Turid Parken

Forelsket i forumet
...

Du har permisjon, men ingen inntekt? Tolker jeg det da slik at du ikke har permisjonspenger, bare fikk engangsstønaden? I så fall kan vel ingen nekte deg å jobbe? Men i så fall hr du jo ikke egentlig permisjon heller da (for å ha permisjon må man ha en jobb å ha permisjon fra...)

Og har du permisjon er det nok litt mer komplisert å ta en annen jobb enn den du har permisjon fra, men du kan evt ha graderte permisjonspenger og jobbe deltid. Ta kontakt med nav.

Eg jobbet, men tydeligvis ikke nok til å få fødselspenger eller hva det heter..så har jo permisjon..Har fått så nok av nav no! bare tull med de..men eg kan jobbe altså? [8|]

Noe må jeg ihverfall gjøre..Men hva kan sosialen gjøre da? Hva kan jeg få av de? Og hvordan finner jeg ut om jeg kan jobbe? mange spørsmål her no, men eg er helt blank her....

ORIGINAL: Gullet;)

om du har permisjon og bare har mottatt engangsstønad, da kan du bare jobbe i vei[:D][:D][:D][:D]

strålande [:)]

For å finne ut om du lovlig kan jobbe, så er det nok NAV du må kontakte.

Så vidt jeg vet kan man jobbe om man bare fikk engangsstønaden, men ikke om man får permisjonspenger. I ditt "mellomtilfelle" der du har permisjon, men ikke permisjonspenger er jeg noe usikker, tror du kan, men for å være sikker er det nav du må spørre. Og som nevnt over, du kan få større problemer om du jobber uten  å ha "lov" til det, så sjekk det opp.

Uten permisjonpenger ser jeg dog ingen grunn til at du ikke skal kunne gjøre det. Men ikke 100% sikker

Back
Topp