Jobbe under permisjon

*Månestråle*

Glad i forumet
Jeg er student og får foreldrepenger fra lånekassen til og med desember, men har nå fått forespørsel om jeg kan være webred på nettsiden til et politisk parti. Usikker på om jeg kan begynne med en gang eller om jeg må vente til januar. Noen som vet? Det er ikke snakk om noen store summer, bare litt godtgjørelse for at jeg bruker tid på det.

dytter jeg for lurer på noe lignende selv. vi vil gjerne starte firma i mitt navn nå, men åssen blir det i forhold til foreldrepenger? blir ikke de store inntektene, er bare ett enkelmannsfortak, så vi skal drive med på si.

Dytter,dette lurer jeg også på!!!:)

Men jeg får jo pengene mine fra lånekassen, ikke NAV. Og jeg vet jeg kan ringe dit og spørre men jeg har så utrolig dårlig erfaring med kundebehandlerne deres. Blir jo skjelt ut og rakka ned på bare fordi man har noen spm. Forrige gang jeg ringte dit fikk jeg beskjed om at jeg ikke kunne formulere meg, at jeg hadde dumme spm for det var jo så enkelt å skjønne og mye mer. Jeg ble så paff at jeg ikke tenkte over å spørre etter navnet på personen så jeg kunne sendt klage på han.

Har ikke klart å finne noe på nettet. Får vel ringe i morra =(

Det blir langt i fra 127k i året iallefall :P Er snakk om noen få tusenlapper for å rydde litt og vedlikeholde. Og det er vel noen egne regler når det gjelder politisk arbeid? Mener å ha hørt at man kan ha full trygd selv om man har politisk stilling, men hjemmesidearbeid teller vel kanskje ikke [8D]

Back
Topp