Er det noen her som har jobbet delvis under permisjon?
Dette er min første, nærmer seg å si noe på jobb, noe som vil endre arbeidshverdagen både under svangerskapet og naturligvis etter fødsel. Men jeg klarer ikke se for meg å ikke jobbe, ihvertfall delvis. Er så glad i jobben min
så prøver finne ut hvilke muligheter jeg har før jeg sier noe på jobb. De er fra før veldig fleksible, jobber mye hjemmefra til daglig, og når jeg føler det er nødvendig (lederstilling). Men har ikke barn fra før, så vet ikke hva jeg går til der, og om det i det hele tatt er mulig å tilpasse permisjon såpass?
Håper på å kunne starte jobbe etter en måneds tid, og gradvis trappe rolig opp etter form og ønske. Er det en mulighet?
Dette er min første, nærmer seg å si noe på jobb, noe som vil endre arbeidshverdagen både under svangerskapet og naturligvis etter fødsel. Men jeg klarer ikke se for meg å ikke jobbe, ihvertfall delvis. Er så glad i jobben min
Håper på å kunne starte jobbe etter en måneds tid, og gradvis trappe rolig opp etter form og ønske. Er det en mulighet?
kan man booke en time hos saksbehandler hos Nav for å få permisjonssystemet forklart med teskje og satt opp et forslag?