Jobbe på julaften

Sukkertopp

Forumet er livet
VIP
Er det flere enn meg som skal jobbe på julaften? Tar dere i såfall med gaver til dem dere skal jobbe med?

Nei heldigvis!! Jeg har sagt til min tjenestefordeler at jeg leverer oppsigelse om jeg blir satt opp på jobb på julaften :p Hihi.. Men har bare hatt flaks i 6 år nå, satser på at flaksen fortsetter :)

Noen må jo jobbe da, og i år er det min tur. :) Det er mange år siden sist jeg jobbet julaften. Det var på et annet sted, og jeg har glemt å spørre om jeg skal ta med gaver her. Jaja, jeg får jo bare ta med for sikkerhetsskyld, men det var teit av meg å ikke spørre på jobb for lenge siden.

Noen må jo jobbe da, og i år er det min tur. :) Det er mange år siden sist jeg jobbet julaften. Det var på et annet sted, og jeg har glemt å spørre om jeg skal ta med gaver her. Jaja, jeg får jo bare ta med for sikkerhetsskyld, men det var teit av meg å ikke spørre på jobb for lenge siden.

Ja sånn er det :) Blir nok min tur snart :)
Men jeg vet at man tar ikke med seg gaver hos oss, det er vi altfor mange til :) men man får julemiddag og en konfekteske av ledelsen.

Jeg jobber gjerne 1-2 dag og nyttårsaften jeg da :)

Ja, og nei tar ikke med gaver. Kjenner ikke de jeg skal jobbe med såååå godt... Har uansett nok å bruke penger på. Men vi får middag og gave fra jobben.

Sent from my MT15i using BV Forum

Er glad jeg har valgt et yrke hvor jeg får gode ferier rundt høytider, det er fordelen med å være lærer.
Men har stor respekt for dem som er i yrker hvor de må jobbe julaften, som sykepleiere f.eks.
Håper jo dereklarer å kose dere litt likevel. :)

Jeg skal ikke jobbe i jula i år, da jeg går i vikariat en annen plass enn der jeg egentlig jobber... Men der jeg jobber tar man ikke med gave.

Jobba julaften i fjor. Men vi har bare åpent til kl 15.00 da. Tar ikke med gaver, vi er ca 100 stk og hvertfall 25 jobber julaften, så det er ikke aktuelt. :p

Siden jeg har sakt opp min ekstra jobb ved sykehjemmet, er jeg ferdig med å jobbe slike høytider. Jeg har jobbet mange julevakter igjennom årene, jeg har aldri hatt med gave der hvor jeg har jobbet. Nå nyter jeg livet som lærer istede og har ferie til jul, påske og fri alle andre røde dager

Viss dere ikke er for mange som skal jobbe sammen og du har penger til en liten oppmerksomhet, syns jeg det var en kjempe ide selv om de kanskje ikke har tradisjon på det fra før av :) Så som sagt viss dere ikke er for mange som skal jobbe sammen, hadde jeg gjort det :) God vakt og god jul :)

Der jeg jobbet før tok jeg med julegaver til de andre. Vi var bare 4 på jobb på julaften, det blir jo noe annet hvis det er 25 stykker.. Det var veldig populært og ble en tradisjon etter det.

Jeg har vert heldig og sluppet å jobbe julaften så langt, men hadde ikke hatt med gave til den jeg skulle jobbet med :) Hadde kanskje kjøpt noe godt eller laget noe godt vi kunne kosa oss med i løpet av de timene vi har åpent :)

Jepp.. Jobber offshore. Jobbet forrige jul og, da på landanlegg. Hadde jeg visst da at eg jeg kom til å bytte jobb, hadde eg bedt meg fri forrige jul. Men men sånn er livet. Maten, pynten, pepperkakehusene, underholdning, julekalender, quiz, golfturnering, bingo og julegodt gjør det jo veldig levelig her da:) Nå er det i tillegg så ille vær at helikopteret ikke kan ta oss med bort på den andre plattformen der vi jobber på dagen, så det er i grunn ganske så fredelig:p

Jeg har sagt på jobb jeg ikke jobber julaften og 17mai. Jeg er eneste med barn på jobben så j synes de yngre kan ta julaften.
Jeg jobber alltid nyttårsaften og 1 januar:-)

Synes det er grei fordeling.

Jeg skal også jobbe i morgen, men jobber bare fra 06-14, så jeg kommer tidlig hjem igjen. Vi er bare 4 stk på formiddag, 3 på ettermiddag og 1 på natt, men vi har aldri med gaver til hverandre.

Jeg tok med pakker heldigvis, for det var visst tradisjon her jeg jobber. Ikke bare det, men vi 3 som jobbet i kveld fikk pakker fra alle de andre som jobber her også. Jeg ble skikkelig overrasket da jeg kom på jobb og ble møtt av den enorme gavehaugen, tror jeg fikk 25 fine pakker. :)

Er glad jeg har valgt et yrke hvor jeg får gode ferier rundt høytider, det er fordelen med å være lærer.
Men har stor respekt for dem som er i yrker hvor de må jobbe julaften, som sykepleiere f.eks.
Håper jo dereklarer å kose dere litt likevel. :)
Takk for det. :) Jeg synes faktisk ikke det er så ille å jobbe på julaften. Sikkert fordi barna mine er så små ennå at de ikke bryr seg. :) Jobben min kan være skikkelig koselig på julaften. :)

Takk for det. :) Jeg synes faktisk ikke det er så ille å jobbe på julaften. Sikkert fordi barna mine er så små ennå at de ikke bryr seg. :) Jobben min kan være skikkelig koselig på julaften. :)

Ja det kan være veldig hyggelig å jobbe på slike dager, der jeg har fast stilling melder jeg meg alltid frivillig til å jobbe 17, jul og nyttår om jeg har barnefri slik at de med barn kan være hjemme med de. Men i år har jeg permisjon derfra og jobber dagtid så nå har jeg for første gang på 10 år fri fra 21 desember og starter ikke igjen før 3 januar. Uvant å ha så mye fri og spesielt når jeg ikke har barn hjemme i selve jula...

Back
Topp