Jobbe natt?

Miss K

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Septembermødre <3
Marshmallows 2022
Hei!

Er det flere her som jobber natt?

Er på nattevakt i skrivende stund og er spent på hvordan det skal gå. En uke siden sist jeg jobbet natt, og jeg føler jeg har blitt litt mer sliten siden da. Men krysser fingrene att jeg greier holde meg våken hele natten[emoji29][emoji28]

Håper natten gikk fint :) Jeg jobbet natt i forrige svangerskap (ikke kun nattevakter, men ca en gang i måneden eller så), og gav meg med det ca 2,5 mnd før termin :) Det er sikkert veldig individuelt, men av erfaring så gir den ekstreme trøttheten nå i starten seg litt etter hvert i alle fall :)

Jeg jobber døgnvakt 7 døgn i strekk så er ute på natten av og til.
I natt var vi hjemme 0430 og måtte ut igjen 930.

Sist ble jeg satt på svangerskapspenger fra uke 9, og jeg har ikke lav terskel for å be om det nå. Arbeidsgiver kan ikke tilrettelegge.
Men skal komme meg til uke 5 først så diskuterer jeg det med legen da :)

Slipper heldigvis nattevakter på turnusen min enda! Ville bedt om tilrettelegging visst du synst det blir for tøft :)

Overlevde nattevakt forrige natt og håper jeg gjør det denne natten og[emoji28] men jeg kjenner att det er litt tøffere[emoji29]

Slipper heldigvis nattevakter på turnusen min enda! Ville bedt om tilrettelegging visst du synst det blir for tøft :)

Skal prøve en stund til så får vi se. Jeg har en fast nattevaktstilling, så vet ikke helt hvor lett dem har for å tilrettelegge for meg [emoji21]
Heldigvis har jeg ikke så stor stilling [emoji4]

Vis vedlegget 242845
Trøøøtt! Allerede sovnet to ganger 8) ...også så sulten hele tiden da! [emoji849]

Uff![emoji21] ja det blir lange netter når kroppen jobber så masse ekstra med å skape liv [emoji4][emoji28]

Jeg sitter å gjesper masse og får spørsmål om jeg sovet lite idag, men har sovet mer en jeg noen gang gjort mellom to nattevakter[emoji28]
Heldigvis har jeg strikketøy å holde meg våken med [emoji4]

Back
Topp