Jobbe natt?

**Haley**

Glad i forumet
Er det noen her som jobber natt? Det gjør jeg. Har nattevaktsstilling og er veldig spent på hvordan dette skal gå nå som jeg ikke takler å drikke kaffe lenger[&:] Har mine første netter nå i helga(fre-lør og søn) og jeg er veldig spent. Er aktiv natt, så strengt forbudt å lukke øyner der ja.
Håper kaffelysten kommer tilbake snart, men jeg må uansett drikke mindre i fht hva jeg gjorde før jeg ble gravid[:-]

krysser fingrene får at det går bra får deg.
Har ingen fast stilling som nattevakt, men hender jeg har ekstra vakter på natten. men sjeldent får jeg blir fysisk dårlig av å.jobbe natt....

Jeg jobber nattevakt.. Har jobba man,tirs,fred,lørd å søndag uke 29, så hadde jeg ferie uke 30. Denne uken jobba jeg i natt til i dag og skal jobbe natt til imorgen. Det har gått helt fint med meg :) men jeg har aldri drokke kaffi fra før av heller ;) uten at det har vert baylies oppi hvertfall.. :)

oi da det blir jo spennende..
jeg jobber ikke natt.
men håper jo det går som smurt for deg..
[:D][:D]

ORIGINAL: rebelina

Jeg jobber nattevakt.. Har jobba man,tirs,fred,lørd å søndag uke 29, så hadde jeg ferie uke 30. Denne uken jobba jeg i natt til i dag og skal jobbe natt til imorgen. Det har gått helt fint med meg :) men jeg har aldri drokke kaffi fra før av heller ;) uten at det har vert baylies oppi hvertfall.. :)

hvordan i alle dager holder du deg våken da?ingen andre koffeinversjoner heller?
Jeg MÅ ha koffein for å holde meg våken jeg..Kjenner det på dagtid jeg. Sover en dupp fra ca 10-12 på dagen, og hvis jeg ikke får i meg en iskaffe eller noe etter det så blir det en til dupp på ettermiddagen/kvelden[8D] Så  derfor er jeg innmari spent på nattevaktene. Men jeg trenger heldigvis ikke så mye kaffe da, bare jeg sprer det litt utover[8D]

Å jobbe natt fungerer ellers som smurt for meg. Mye fritt og jeg fungerer helt fint- så jeg håper det fortsetter slik gjennom graviditeten også[:)]

Back
Topp