Jobbe med mills, max factor etc....

kmb

Forelsket i forumet
Hei.

Jeg tenker på å jobbe med "varelevering" enten det gjelder mat, sminke etc.. Altså når man får utdelt et område med butikker og man skal reise rundt for å fylle på etc. Hva heter disse stillingene? Hvilke firmaer jobber man evt for? Og hva er lønnen stort sett på?

Takk for svar:)

Salgsfremmer eller varefremmer. Veldig mye blir outsourca til f.eks Manpower eller bemanningsbyråer, så dette er et greit sted å starte. Men betingelsene er jo mye bedre hvis man kommer innafor hos en leverandør direkte. Her på Østlandet opplever jeg ikke at dette er jobber som utlyses ofte.

Salgsfremmer eller varefremmer. Veldig mye blir outsourca til f.eks Manpower eller bemanningsbyråer, så dette er et greit sted å starte. Men betingelsene er jo mye bedre hvis man kommer innafor hos en leverandør direkte. Her på Østlandet opplever jeg ikke at dette er jobber som utlyses ofte.
Hehe, kom meg akkurat i forkjøpet. ;)
Kjenner ei som hadde den jobben i maarud, men de mistet jobbene sine da butikkene heller ville gjøre jobben selv. Så antagelig ikke den enkleste jobben å få dessverre.

Hehe, kom meg akkurat i forkjøpet. ;)
Kjenner ei som hadde den jobben i maarud, men de mistet jobbene sine da butikkene heller ville gjøre jobben selv. Så antagelig ikke den enkleste jobben å få dessverre.
Nei, hele Norgesgruppen har kutta det helt ut. Er en ålreit jobb, men er nok ikke av det tryggeste akkurat nå. Hadde i så fall prøvd gjennom Manpower eller lignende. :)

Der jeg jobber før ble de som hadde den jobben kalt kundekonsulenter.
Ja, men konsulentene (selgere) fyller ikke på varer.. De sjekker at man har riktig sortiment, presenterer nyheter, tar retur osv. De kommer bare innom en gang i blant. Sånn er det i dagligvare i hvert fall. :)

Ja, men konsulentene (selgere) fyller ikke på varer.. De sjekker at man har riktig sortiment, presenterer nyheter, tar retur osv. De kommer bare innom en gang i blant. Sånn er det i dagligvare i hvert fall. :)

De fylte på også, men det er noen år siden jeg sluttet i dagligvare altså. Så det har sikkert endret seg. :happy:

Back
Topp