Jobbe i permisjon

Liljevanilje

Flørter med forumet
Hei, jeg har mammapermisjon fra en 50% stilling. Det jeg lurer på da er om jeg da kan ta meg en ekstrajobb på under 50% mens jeg er i permisjon fra den andre jobben? Ganske sikker på at det sikkert ikke går, man skal jo tross alt ikke ha det for bra økonomisk i Norge.. Men mannen min er hjemme for tiden, pga lang tid sykdom og det kunne vært greit med ekstra penger når han har gått ned til 60% av lønna si...

Johan Sebastian 2009
Sophia Christiane 2013

Du kan jobbe og få forlenga permisjonen, men få det samme utbetalt i mnd. Eller så kan pappaen ta perm. Eller så kan dere søke om tilskudd hvis dere er under sifo-grensa.

Lillebror 24. juli

Men hvis en har valgt 80% perm kan en jobbe 20% då? E i grunnen i samme situasjon som i hovedinnlegget...

Jente 27.07.13 <3

Men hvis en har valgt 80% perm kan en jobbe 20% då? E i grunnen i samme situasjon som i hovedinnlegget...

Jente 27.07.13 <3

Nei, man har full permisjon med 80% lønn - ikke 80% permisjon. Skal du jobbe må permisjonstiden graderes.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Nei, man har full permisjon med 80% lønn - ikke 80% permisjon. Skal du jobbe må permisjonstiden graderes.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

D e kjipt at reglene skal være så firkanta.. :/

Jente 27.07.13 <3

Back
Topp