Jobbe i hagen

Lillii

Glad i forumet
Julimammaer 2016
Jeg stod å luket i beddet, når en venninne av meg kommer å sier at det kan ikke jeg gjøre når jeg er gravid :eek: Stemmer dette?
Jeg har beskjært trær og luket i flere uker allerede :wideyed:
 
Det kommer jeg også til å fortsette med altså:p prøver vanligvis å unngå å få i meg noe av jorda uansett. Regner med det må være mtp ting og tang i jorda at noen mener det? Tar ikke de tyngste løftene heller da.
 
Jeg må le,utrolig hva folk får for seg:p
Sa til jordmor senest i går at jeg skulle hjem å gjøre noe fornuftig i hagen,kos deg sa hun:p
Hvordan skulle det sett ut om vi ikke kunne gjort hage arbeid eller husarbeid :p
 
Vask hendene godt og husk hansker neste gang;)
 
Plantet no blomster forrige helg, og passet bare på å vaske hendene godt etterpå (vasket litt ekstra godt rundt neglene.)
 
Herremin, dette ante ikke jeg. Jeg har luket i massevis uten hansker og sikkert slurvet med å vaske hendene også. For ikke å snakke om at jeg spiser det jeg har lyst på. Alt med måte tenker jeg. Man kan jo bli deprimert om man nesten ikke skal kunne gjøre noenting.
Helt enig. Det heter seg jo at man skal kunne leve nesten "som vanlig" under graviditeten, så jeg forholder meg til det når jeg vurderer ting.
Er den tingen for tung for meg å gjøre/løfte egentlig? Ikke så lenge jeg føler det ikke er tungt og jeg føler meg bra Før-underveis og etterpå :)
 
Back
Topp