Jobbe i dag?

Terne

Rugeklar!!
*MIA*
Maiblomstene 2016
Novemberlykke 2018
ja, jenter. Som tittelen sier: er det noen av dere som skal ut av heimen (i UVÆRET!!?) og tjene våre felles landsmenn?

Skal snart ut i bil og vinden river og sliter i taket på huset. Så skal jeg bare sitte på jobb og vente til kl 12 før jeg får dra hjem igjen. Tror jeg kjøpet vg+ i dag så jeg har noe å lese på ;)

Tar med en grøtpakke (sånn til 2,50,-) da, for å få litt julestemning :-p

Har heldigvis fri :)

Har heldigvis fri :)

Hehe ja det hadde vært deilig altså! Men valgte heller å bruke feriedagene mine til romjula, så har jo da langfri til 4. Januar så da skal jeg tåle noen timer på julaften.

Skal på nattevakt på den gule bilen med blå lys:-) Julaften pleier å være en dag/natt med masse å gjøre...

Har fri for første gang på noen år, så jeg har fri med god samvittighet. Men må straks ut i vestlandsuværet for at vofsen skal få strekt på beina :p

Jeg jobber turnus i psykiatrien, men får ikke lov til å jobbe røde dager i år. Det går på minimumsbemanning på disse dagene, og dvs at de må ha folk som kan gå i alle situasjoner på jobb, også utagering. Helt greit, deilig med fri, litt kjedelig når lønna kommer :P

Back
Topp