Jobbe hjemmefra

Augustinaen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Jeg kunne tenkt meg en fleksibel jobb som man kan jobbe hjemmefra når man har tid. Bare som bi inntekt hvis jeg velger å jobbe redusert en periode mens ungene er små.. Ser jo de som har livnært seg på å lage smokkesnorer, hårpynt osv og de som driver med tupperware osv.

Kjenner dere til noen slike jobber? Vet ikke helt hva som er mulig.

Mary kay, tupperware osv. er en inntektskilde.. men det krever en del jobb det også.
Men det er jo ting du kan holde på med når det passer deg, og gjerne på kveldene når mannen er hjemme

MK, Tupperware og slikt ville jeg styrt unna. Er MYE jobb og ikke noe man bare kan gjøre litt innimellom.

Du nevner håndarbeid? Er det noen mulighet?

Smokkelenke, hjemmestrikk eller lignende på bestilling er jo alltids flott. Da velger du arbeidsmengden selv etter hvor mange tilbud du takker ja til.

Viss ein likar handarbeid kan ein selgje forskjellig ein har laga på epla.no :)

Jeg tror det er svært vanskelig å tjene noe særlig på håndarbeid /egenlagde ting i Norge.

Lønnsnivået i Norge er svært høyt, samtidig som betalingsviljen er lav fordi vi har et så stort utvalg hvorav det meste er produserte i utlandet til svært lave produksjonskostnader og/eller effektivt.

Man skal være veldig flink, dedikert og heldig om man skal tjene penger på noe sånt.

Hva med å lære deg programmering og lage apper? :)

Back
Topp