Jobbe 50%

milla30

Elsker forumet
Ville prøve meg på 50% på jobb, men nå som jeg er på jobb er jeg kvalm HELE tiden. Kjenner det blir verre når jeg flyr rundt hele tiden. Kunne ta det mer med ro hjemme og da var det ikke så ille.. jaja, bare å bite i det..

Jeg prøvde meg på 50% først. Men nå gått over til helt heller. Blir mye dårligere når jeg må bevege meg, og jeg har ikke mulighet for tilrettelegging eller noe, så må uansett gjøre 100% jobb.

Kjenner virkelig forskjell på 50 og 100, det er som dag og natt! Jeg var gravid i januar og presset meg på jobb da, kjente bare at det orket jeg ikke denne gang! Men heldivis ikke så lenge til vi er over denne perioden:)

Jeg har fått tilrettelagt litt på jobb men må jo fremdeles bevege meg raskt rundt og gjøre ting. Har ikke blitt fast sykmeldt enda men kjenner at nattevakt nå som jeg er så dårlig og kaster opp passer veldig lite til hva kroppen klarer, så jeg er sykmeldt de vaktene jeg har natt fram til ferien i slutten av mnd her, så får jeg se hvordan formen er når jeg kommer tilbake heller om jeg må sykmeldes fast framover.

Back
Topp