Jobbe 17 mai... Hva er best

nuttakanutta

Forumet er livet
Junibarna 2015
Synes dere? Jeg må jobbe 17 mai.. Spørsmålet er bare om jeg bør jobbe fra 7-14 eller fra 14- leggetid..

Hva hadde dere valgt? Her går barnetoget tidlig om morgenen. Ungene skal gå i et tog til litt senere på dagen.. Med 3 barn der 2 er så store må far dele seg mellom barn :p dvs har skaffet "barnevakt" tog assistanse så det kan være 2 barn på 1 voksen og 1-1 på andre..

Veldig usikker hva jeg skal velge

Jeg hadde valgt 14 - leggetid æ. Jobba selv I fjor fra kl. 14.30 til leggetid og var veldig glad for jeg hadde kveldsvakt grunnet da fikk jeg med meg frokost, barnetoget og masse is spising med 2 åringen ♡

Hadde valgt senvakt for å få med meg barnetoget.

Senvakt, absolutt! Har jobbet både tidlig og sent, men synes morgenen er fin å ha med familien. :)

Jeg har jobbet 17 mai flere år og syntes det er best å jobbe ettermiddag :)

Hadde valgt senvakt som de andre her da ja, så fått vært med barnetoget og det som skjer på formiddagen :)

Fra 14, toget og aktiviteter skjer jo helst fra morgen av?

Senvakt uten tvil! Men her gjør vi ikke noe på kvelden på 17 mai da, bortsett fra at mannen som oftest går ut å jobber med diverse ting utenfor :P

Jeg ville jobbet 7-14. Da rekker du å være med på feiringen på skolen (ihvertfall her), og så får dere familietid med middag og sånn resten av dagen.

Jobber du fra 14 så er d du får med deg av dagen toggåing og stress.

Hadde jeg hatt barn som skulle gå i tog hadde jeg valgt seinvakt :-). Har selv fri i år men skulle jeg ha jobbet i år hadde jeg tatt tidlig siden mini ikke skal gå i tog men gubben skal gå i folketoget

Har heldigvis aldri måttet jobbe på 17.mai, men hvis jeg hadde måttet det så hadde jeg valgt senvakt.

Tror jeg ville valgt senvakt. Selv jobber jeg natt til 17. mai og håper jeg orker å være våken etter vakt så jeg kan være med gutten min :) evt sove på dagen de to timene han sover midt på dagen ;)

Back
Topp