Jobb

nils1

Første møte med forumet
Jeg lurer på hvordan det er med dere og jobb, jeg? Er det mange som jobber fullt enda? Selv jobber jeg 100% enda, men kjenner det begynner å tære på nå.. Føler meg så tung, og ryggen er ikke veldig fornøyd med at jeg har en jobb der jeg står store deler av dagen [emoji85]

Jeg har skiftet mellom å være 100 og 50 % sykmeldt siden slutten av september. Først pga kvalmen og så pga bekkenløsning. Jobber i bhg. Nå jobber jeg kun 20% og har bare 3 uker igjen før permisjonen begynner.
Forrige svangerskap jobbet jeg 100% helt frem til perm, men denne runden har vært mye tøffere.

Man får gjøre som man føler er best for en selv.
Det er jo kun en liten del av arbeidslivet, og man skal være klar for en krevende tid med fødsel og baby som kommer

Har presset meg til 100%, men skal til legen nå til uka, så skal snakke med han om jeg kanskje bør gå litt redusert. Er tungt nå... Er utrolig sliten hver dag, helgene inkl. Bekkenet sliter jeg også med. Tror kroppen ber meg om å roe ned.

Har vært 40% sykemeldt ei stund. Tror jeg klarer å holde ut 60% jobb til permisjonsstart :)

Jobber fortsatt 100 %, og har så mye spennende på tapeten før permisjon at plagene skal bli ekstreme for at jeg skal gi fra meg noen av prosjektene mine.. Men det er klart at det er veldig mye lettere å ha kontorjobb med fleksitid enn fysisk krevende jobber som mange har - svært imponert over dere som holder ut i slike stillinger hele veien gjennom!

Hadde første permisjonsdag skjærtorsdag. Men var 100% sykemeldt de 2 1/2 siste ukene før det. Har bortsett fra de første mnd med kvalme jobbet 100% med tilrettelegging.

Jeg har jobber 50% fra slutten av oktober pga ryggplager. Dette ble verre i mars, og er jobber derfor nå kun 30%. Starter permisjonen 10.april [emoji4]

Jobber 100%. Har bare et par uker igjen nå, så satser på at det går greit.

Ble sykemeldt 100% tre uker før permisjonsstart.
Da var det ikke morro og jobbe lenger, syke smerter i bekkenet hver dag etter jeg var på jobb. Har en jobb der jeg står på flisegulv hele dagen. Så denne uken skal det bli godt å kjenne på fri og ro❤

Ble 25% sykemeldt torsdagen før påske, og ut uka som kommer i første omgang. Det hjalp veldig på med 2t mindre arbeidsdag, plutselig hadde jeg litt overskudd hjemme og orket å være mamma for eldste også! Og ikke bare sovne på sofaen eller sløve fra jeg kom hjem til lenge etter leggetid for ho. Tror nok jeg skal høre om å forlenge sykemeldinga ut siste tida og.

Var 100 % og 50 % sykemeldt med ekstrem kvalme i uke 8-16. Men har vært 100 % frisk til 1 uke før påske. Har nå redusert 20 % sykemeldt, men vurderer 40 % sykemelding. Jobber i barnehage og har et stykke reisevei med kollektiv. Har tilretteleggings midler fra nav så skal slippe de tyngste oppgavene, men like vell tunge dager. Mye bevegelse og aktivitet

Var 100% sykemeldt i 2-3 uket pga kvalme og så jobbet jeg 50% frem til uke 30. Nå er jeg 100% sykemeldt frem til permisjonstart om 3 uker[emoji4]

Jobber fortsatt 100% og satser på å gjøre det frem til permisjonsstart om 4 uker. Men har fått tilrettelegging i form av kun dagarbeid man-fre[emoji5]

Jobber 50% og har gjort det siden før jul pga bekkenplager. Har heldigvis bare 2 vakter igjen før permisjon nå! *woop woop*
Skal bli utrolig deilig å slappe av litt. Nå går all tid stort sett med til å hvile før og etter jobb for å klare og holde ut.

Har jobbet 100% ut januar, 80% i februar, og nå siste 5 ukene før permisjon jobber jeg 60%. Kjennes bra ut å ikke slite meg helt ut.
Har aldri vært sykemeldt tidligere i arbeidslivet, så det får være greit!

Har vært både 100, 80 og 50 % sykemeldt dette svangerskapet pga ekstrem kvalme og bekkenet. Jobbet fullt i 6 mnd med tilrettelegging med de andre, så kjenner det er sårt og savner jobben. Men har ikke hatt noe valg. Presset meg så mye det gikk. Nå er det full sykemelding frem til permisjonen. Svangerskapene trenger ikke være like nei...

Ble 40% sykemeldt i dag og skal være det fram til permisjon om en liten måned

Back
Topp