Firstimemother
Forelsket i forumet
Har dere fortelt til sjefen på jobben at dere gravid?? Har ikke sagt noe ting enda på jobben. Når burde man det ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her; men i uke 6[emoji5]Sa det i uke 9, mtp tilrettelegging senere
Du har ikke plikt til å fortelle det før det er tre måneder igjen til du går ut i permisjon, så du MÅ ikke si noe på lenge endaVi er midt i en omorganisering, så jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Jeg er langt over uke 20 når jeg vet om jeg har jobb eller ikke.. Noen som har vært i samme situasjon? Er i uke 14+6 nå med nr to, så begynner å bli vanskelig å skjule uten å gå til innkjøp av en helt ny garderobe [emoji85]
Jeg sa det i uke fem, men har vært helt ærlig på at jeg ville ha nr to snart med omtrent hele kontorer så det var ingen overraskelse. I tillegg var jeg mye dårlig sist, og ville fortelle det for å kunne forberede dem litt.
Mener å huske en må si det senest tre uker før en går ut i permisjon, men mulig jeg husker feil. Hvis du er usikker på om det kan påvirke om du får jobb videre eller ikke ville jeg ikke sagt noe. Det er ikke lov å diskriminere, så de skal selvfølgelig se bort fra det, men stol på deg selv
Tre måneder før du skal ut i permisjon- ikke uker ;-)
Haha, ja, tretallet var i hvert fall riktig godt det er noen som har peiling