Jobb

Gullis!

Elsker forumet
Flere som har vært innom jobben for å vise babyen, og er glad for å bare kunne gå igjen?☺️☺️ Jeg har vært innom ett par ganger fordi mine ansatte jobber turnus, og jeg kjenner hver gang at det er så herlig å bare gå hjem etter endt besøk☺️

Jeg har ikke vært på jobb enda, bare mens jeg lå på sykehuset fortsatt. Jobber på laboratoriet der.

Men jeg kjenner at jeg egentlig kunne tenkt meg bare et par timer på jobb noen ganger... Ikke for å være vekk fra lille, men savner kollegaene mine.

Ja var innom en tur etter vi var på kontroll hos legen. Men tenker å dra innom en gang i mnd, for å passe på at gutta vanner plantene på kontoret mitt :p

Jeg har vært innom flere ganger jeg! Bor bare fem min unna, så hender jeg går innom for å ta en kopp kaffe med kollegaene mine:)
Jeg skal begynne å jobbe en dag i uka allerede i oktober, og må egentlig si at jeg gleder meg til det! :)

Jeg var innom for første gang i dag. Det var veldig koselig, men godt å kunne distansere seg fra arbeidsoppgavene og gå da jeg følte for det :)

Det kommer nok til å bli noen turer innom i løpet av året jeg skal skal være borte.

Back
Topp