Jobb!

Galadriel

Gift med forumet
Marsboerne
For de som har 100% dekningsgrad i permisjonen, og som ikke har så mye ferie å ta av, så nærmer det seg vel permisjonsslutt. Noen er allerede tilbake i jobb ser jeg. Hvor mange har begynt å jobbe igjen? Hvordan går det? Og hvem skal i gang snart? Hva tenker dere om å begynne å jobbe? :)
 
Jeg tar ulønnet perm ut året, permisjonen min er ferdig 27nov. Så begynner jeg å jobbe 60% i januar og øker til 100% når lille er klar for barnehage i august. Gubben tar da 60% perm fra januar til juni sånn ca. Så får jeg ta med meg mini på jobb de siste ukene før ferien starter. Jeg er ikke klar, men samtidig skal det bli godt å treffe folk...
 
Jeg håper på å begynne i midten av januar/1.februar. Ikke så lenge til!
Permisjonen går ut midten av januar.
 
Min permisjon går ut i dag, faktisk! Men tar ferie + ulønnet fram til jul, og begynner på jobb i januar igjen.
Gleder meg litt, men blir egentlig mest vemodig ved tanken på at tida hjemme med gutten min snart er over! Det har gått så fort! I starten syntes jeg permisjonen virket uendelig lang, men nå syns jeg den er utrolig kort.

Gleder meg til å treffe kollegaer og til å tenke på jobb-ting igjen, men også spent på hvordan det blir at samboeren skal være hjemme et helt halvt år! Må nok øve meg på å gi slipp på kontrollen da ja;) (ikke sende sms fra jobb om at han må huske det og det, hehe)
 
Uff ja, det har gått helt sinnsykt fort! Enda fortere denne gangen, men nå har vi jo hatt storebror i tillegg. Permisjonen min er slutt på fredag, og på lørdag begynner jeg å jobbe helgene mine. Tredjehver helg fram til jul, og så full stilling fra 29. Des. Det et jo ingen hemmelighet at jeg gleder meg - men nå som det nærmer seg så begynner jeg å bli mer spent på hvordan det skal gå her hjemme. Mannen min er litt distrè en gang i blandt, han er typen til å kjøre fra stelleveske og mat.. Og jeg vet at det kan være krevende å ha begge to alene. Men mamma skal hjelpe til de helgene det gjelder; ta med storebror på kino, trille en tur med Stella mens pappa og Oliver er på lekeland - sånne ting. Det blir nok bra! :)
 
Har jobba i 2,5 uker nå. Jobber bare 80% nå så ca 4vakter i uka. Har gått veldig fint, super deilig å være tilbake på jobb!
Har gått veldig bra med de to hjemme også, pappaen er kjempe flink og står på! Han har aldri jobba så hardt før som nå :p
Eneste utfordringen er jo at ho har ømfintlig/underutvikla tarm. Så bruker lang tid på å tilvenne ho fast føde. Mye forstoppelse, og spiser lite om gangen. Foretrekker å få pupp enda, og det er jo ikke så lett når mamma er vekke 10 timer i slengen. Satser på at det går seg til snart. Skal bare jobbe mens pappa har perm, så må jeg ta ulønna frem til vi har krav på barnehageplass i August 2015.
Er nok litt derfor det går fint på jobb også, jeg vet det ikke er så lenge til jeg skal være hjemme å kose hele dagen igjen. Må nyte å komme meg ut litt nå mens jeg kan :p
 
Sånn er det med meg også, jeg skal ut i ulønna permisjon fra mai igjen, så det er nok derfor jeg gleder meg så fælt nå! :)
 
Back
Topp