Jobb

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Når begynner dere mars mammaer på jobb igjen?
 
19 November :) Etter 100% permisjon og 6 uker ulønnet permisjon :) Men da skal jeg jobbe skift, 4 uker jobb og 4 uker fri frem til august neste år :D
 
2 april. Bynner på for fult i min 52 % stilling :)
 
I slutten av Januar:)
 
Etter påske her også. Eller, egentlig 1.april, men siden det er midt i påsken, så.. :) Tar ferie i januar, og ulønnet permisjon i februar og mars.
 
1 . desember hvis jeg har funnet en jobb da. Psykisk så er jeg ikke klar i det hele tatt!
En del av meg vil ikke jobbe, men jeg håper at det endrer seg i løpet av de neste to månedene.
Det blir jo tullete om vi skal gå hjemme begge to.
 
Har dere 80% dekningsgrad, siden dere skal gå hjemme så lenge,eller er det ferie og ulønna permisjon også?
 
100%, 10 uker ulønnet og 4uker ferie.
 
I februar. Håper vi føler oss klare da :)
 
Skal nevnes at jeg skal gå 5-6 uker ulønna neste sommer også da :) I mai og juni. Satser på like fint vær som i år
 
Har begynt i praksis! Jobber 4 dager i uken. Veldig rart, men vet at mini har det godt med pappaen sin hjemme :) Så får jeg ammepauser :) Begynner i jobb 1 januar, 75% stilling! :)
 
80% , 7 uker ferie, (2 fra i fjor og 5 i år) så ulønnet..
 
Begynner igjen 20 nov for fullt . Kan ikke si gleder meg. Men litt gutten vår har bra samme hjem sammen pappa sin. Så jobbe turnus så fri noen dager uka
 
Perm og ferie ut januar, ulønnet til midten av mai, jobbe en god måned, så er det ferie igjen :)
 
Jeg vet ikke når begynner siden jeg ikke har jobb å komme tilbake til. Planen er 1. mars/april.

Har 100 % og mannen sin del er overført til meg.
 
Starten av desember. Er overhode ikke klar for det, men blir heldigvis en myk start med to timer ammefri hver dag, og så skal jeg ha ulønnet perm/ferie 3,5 mnd frem til 1. august
 
Back
Topp