Jobb

Mannen min har aldri hatt tørketrommel, jeg har alltid hatt det. Og siden det nå er jeg som vasker fikk jeg bestemme at vi skulle ha tørketrommel da vi flytta i hus i fjor. Elsker varmt og mykt tøy og å henge opp klær er sånt arbeid som jeg får litt noia av. Det er så fiklete og tar så lang tid :S Henger aldri noe ute pga pollenallergi. Evt dynene om vinteren for å drepe midd :) Har noen plagg jeg ikke tromler, olabukser og bher og genserne til mannen bl.a. Elsker tørketrommel. Det får bare være at det sliter mer på klærne, jeg er for lat til å henge opp ting pga noe sånt :p


Sent from my iPad using BV Forum

Hihi ser den når man er vandt :p min mann tromler ALT og er fryktelig dårlig på å sortere, så i den perioden vi måtte vaske klær hos svigers når maskina vår var dævva, så presterte han å tromle min yndlingsgenser fra Samsøe Samsøe :( Den var i ull, myk som en kattunge og perverst dyr!! Nå er den str baby 2 mnd, så får ta den på junior xD

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Ok, jeg vet ikke hvorfor tørketrommelinnlegget havna her... :/

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Hvorfor skal du ta ferie hvis du er syk? Det er jo ikke rimelig egentlig. Kan du ikke sykmeldes nå?


Sent from my iPad using BV Forum
Jeg har jo en ferieuke til og er kappabel til å være på jobb så lenge det er nok folk, det er det ikke på kvelder og helger.
 
Var 50% sykemeldt før ferien og det ser ut til at det blir løsningen den siste mnd før permisjonsstart også. Vil jo helst ha litt å gå på dersom noe skulle skje før tiden, og har ikke bra nok kropp til å henge med 100% :p

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
Jobber 100% og har ingen planer om å kutte ned før de siste tre ukene. Jobber som fotograf, og er ganske fullbooket fremover, så har ikke tid til å slenge på sofaen akkurat. Heldigvis er formen relativt bra :)
 
Jobber også 100% og regner med å gjøre det frem til permisjonsstart. Har kontorjobb da, så det har kanskje litt å si.
 
Jobbet 80% den siste tiden før ferien, hatt tre uker ferie nå. Begynner i ny jobb 100% imorgen, men føler meg ikke helt sikker på hvordan det skal gå da formen ikke er på topp. Noen som vet hvordan det er Ift rettigheter hvis jeg skulle bli delvis sykmeldt i ny jobb?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jobbet 80% den siste tiden før ferien, hatt tre uker ferie nå. Begynner i ny jobb 100% imorgen, men føler meg ikke helt sikker på hvordan det skal gå da formen ikke er på topp. Noen som vet hvordan det er Ift rettigheter hvis jeg skulle bli delvis sykmeldt i ny jobb?


Sent from my iPhone using BV Forum
Må vel ha jobba 2 eller 4 veke før du har rett på sykepenga. Så får håpa at du klare å bita tenna sammen så langt da går :)
 
Selv om man har jobba i annen full stilling også? :-/


Sent from my iPhone using BV Forum
Trur da, men du kan jo sjekka med nav, eller i arbeidsavtalen. E vel fyst og fremst arbeidsgiverperioden så må dekkast inn. Men eg e ingen ekspert altså.
Håpe jo at du kan få sykepenga frå dag 1 om du trenge da :)
 
Vært 30% sykmeldt fra uke 8 til uke 21.. Da ble jeg 100% sykmldt ut juli. Kontrakten min på jobb gikk ut 31.juli, så nå er jeg for tiden arb.ledig, men sykmeldt..
 
Er da 100% sykmeldt pga bekkenløsning ut svangerskapet...lure på å lage julegave i år sia ej må sysselsette mej me nåke :p

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Er blitt 100% sjukmld fram til permisjon idag!


Ipaden min <3
 
Back
Topp