Jobb :)

Tuppeline

Forumet er livet
VIP
Augustmødrene 2014
Kor mang jobbe fortsatt å kor my jobbe dokk ? :)
Æ jobbe fortsatt 100 % på et sykehjem å ska jobb i 7 uka til, da e d sommerferie å permisjon :)

Jobbe dessverre kun 20% (2halve dager på kontor i steden for på småbarnsavdeling) Har vært sm siden uke 12 pga blødninga og bekkenet.... Nederlag, men nå er det beibin å familie som er viktigst:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jobber 100% enda og skal jobbe enda 11 uker før ferie og permisjon...

Jobber 100% frem til 20.juni :-) Da blir det ferie til jeg går ut i permisjon!

Jobber 100%. Og det går greit så langt. Går ut på ferie 19 juni og er tilbake 6 juli, får se hvordan formen er da. Men tviler litt på jeg kommer jobbe 100% siste fire ukene.

Jobber i Hjemmesykepleien så kan vare tungt til tider.

Har 75% i akuttmottak som sykepleier og jobber fremdeles det. Gikk på videreutdanning i fjor og har derfor ikke opptjent ferie :( Så tar ikke ut ferie i år (for å slippe trekk i lønn) og skal da egentlig jobbe til 30.juli. Får se hvor lenge jeg orker ;)

Jobber 100%, skal ikke ha ferie før permison 16.juli fordi jeg tar heller ferien min i november slik at jeg får forlengt permisjonen.. :) merker jeg begynner å bli sliten om dagen, men satser på å holde ut till the bitter end :D

Jobber 100%. Jobbet 70% en periode tidligere i år, men har heldigvis ikke behov for redusert arbeidstid nå.

Jeg er fullt sykemeldt frem til permisjon pga tidligere svangerskapsforgiftning og blodtrykk som går opp og ned ;)

<3 Storesøster † 19.09.13 † <3
<3 Lillesøster 08.08.14 <3

Jobber 100% og håper å fortsette med det i 7 uker til. Da er det ferie og deretter permisjon!! Formen er veldig god om dagen!! :)

Jobber 100% og med unntak av to enkeltstående uker ferie skal jeg jobbe frem til 1 august. Sparer resten av ferien for å forlenge permisjon.

Sent from my MK16i using BV Forum mobile app

100% frem til juli - da er det ferieuker og så permisjon - Gleder meg til ferie :):):):)

Jobber 75% stilling på sykehus, det går fortsatt bra:) 3 uker ferie fra 16 juni:) så 3 uker jobb, så PERMISJON!!!!<3

Jobber 100% i barnehage :) tungt, men det går :)

30% sykemeldt pga bekkenet og lavt blodtrykk i fire uker framover, så får vi se hvordan det går da. 8 uker til ferie og permisjon :D

Jobber 50 % siden jeg er 50% sykemeldt. Dette pga bekkenløsning..fungerer greit nå:) ferien sparer jeg til neste år så permisjonen blir lengre:)

Back
Topp