Jobb

Elektrikerfrue

tidligere "venterispenning"
Marsboerne
Ser flere av dere har menn som er mye borte på jobb. Så nyskjerrig :) hva jobber mannen med og hva jobber dere selv med??

Mannen er automatiker, jobber på en stor fabrikk. Jobber dagtid, men siden han har mye ansvar, så blir det til at han jobber mye overtid, sitter mye i telefon og jobber fra pc hjemme.
Selv jobber jeg i barnehage :-)

Mannen er konsulent i et stort markedsundersøkelsesfirma. Jobber stort sett kun hverdager og på dagtid. Jeg er utdannet barnevernspedagog men jobber som miljøterapeut i bolig for funksjonshemmede. Jobber turnus og tredje hver helg.

Hos oss er det motsatt, mannen jobber som sykepleier, og jeg jobber som kokk i nordsjøen med 4-4 turnus til vanlig ;) Men har vært hjemme siden uke 10, pga. at tilrettelagt arbeid ikke er mulig....

Kjæresten min jobber i bank, men har en del reisevei så han reiser 7 og er hjemme rundt 17.30. Jeg jobber som førskolelærer, og har siden august jobbet i en annen kommune sånn at jeg har ukependlet. Har bodd hos mamma mens jeg jobber man-fre, og har bare vært hjemme i helgene.
Må få ny jobb etter ungen er født, kan ikke pendle så langt når jeg har barn.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Mannen er elektriker, men jobber som operatør på en stor fabrikk. Han jobber skift, en skiftperiode på 6 uker består av til sammen fire ettermiddager, sju netter og sju dagskift, resten er fri. Så totalt sett er det mye fri også, som veier opp for ugunstige arbeidstider.

Jeg er siviløkonom, jobber på samme fabrikk som mannen med 50% økonomi og 50% Facility management. Har vanlig arbeidstid fra 8-16, men har fleksitid :)

Mannen er utdannet økonom og er leder for en avdeling innenfor pensjon i et stort bank-/forsikring-/pensjonkonsern. Til dels mye jobbing, men det går helt fint. Jeg er spesialpedagog, med faglederansvar for de andre spes.ped'ene, og er kommunalt ansatt (7.45 - 15.20 med fleksitid).

Mannen er utdannnet sveiser, med diverse sertifikater. Jobber som verksbetjent i Halden Fengsel, dagtid. Selv er jeg utdannet fengselsbetjent, og jobber dag, kveld og tredjehver helg (når jeg ikke er gravid, that is) også i Halden Fengsel :)

Begge er økonomer. Jeg jobber innenfor media, mannen har nordisk stilling som gjør at han reiser MYE!!

Mann min er vernepleier med spesialisering innen psykologi, jeg er utdannet mikrobiolog og helsesekretær. Begge jobber på sykehus.

Mannen er elektroingeniør og seksjonsleder, jeg er sivilingeniør bygg og jobber som byggeleder.

Dere skjønner sikkert hva mannen min jobber med :)
Han driver et eget elektrikerfirma så jobber mange lange dager men i gjengjeld er sin egen herre så tar fri når vi skal på noe :)
Selv jobber jeg 50 prosent som Resepsjonist.

Litt gammeldagse her i huset :) mannen jobber og jeg er hjemme og styrer huset.

Back
Topp