Jobb...

iamlisa

Elsker forumet
MAI 2013
Noen som har begynt å jobbe igjen?
Jeg har begynt så smått. Jobber foreløpig en dag i uka, og skal øke til to dager fra feb, og fra mars og ut juni skal jeg jobbe 3 dager i uka før det blir 100% fra juli. Var faktisk utrolig kjekt å begynne å arbeide igjen, og jeg gleder meg til å jobbe mer:)
 
Jeg driver jo med homeparty, og har holdt på siden august. :)
 
Ferdig med permisjon og søker jobber for harde livet. Så håper det snart dukker opp noe. Gått hjemme i 3 år nå, så veldig klar for å starte opp igjen å jobbe.
 
Ikke jobb her,men er student. Har gått på forelesninger siden august og hatt to uker praksis. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Skal jobbe to uker i februar, to uker i mars, og hele april. Så har jeg perm i mai og starter for fullt i juni. Kjenner at det skal bli godt å komme igang at :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Begynte på jobb forrige uke, jobber 2 dager i uka frem til 17 mars,deretter full stilling igjen.
Var veldig kjekt å få jobbe igjen, men kjenner allerede nå at bekkenet mitt begynner å krangle :(
Hadde veldig plager i graviditeten min, så hadde håpet det ikke kom tilbake når jeg begynte på jobb (har en fysisk tung jobb).
Men, tar ikke sorgene på forskudd, uansett var det godt å komme igjang igjen :):)
 
Begynte 100% 2 desember ogskal jobbe til og med 21 februar før jeg går ut i permisjon igjen....
Synest det er litt godt faktisk:)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
 
Jeg begynner på onsdag. Blir fryktelig spennende. Virket ikke som om sjefen min var helt gira, da jeg var innom forrige uke, snakket hun bare om hvor mange som ville jobbe der, og hvor mange av de som jobber der som vil ha flere timer. Jeg har hintet om flere timer lenge.

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Eg begynner 3 feb:( gruer meg skikkelig:( veit lillebror kommer til å få det kjempe fint med pappaen sin. Men.... :p er nol bare å hoppe i det:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Begynner 2 februar! Gruer meg til ikke å være like mye sammen med snusk :(
 
Eg begynner 3 feb:( gruer meg skikkelig:( veit lillebror kommer til å få det kjempe fint med pappaen sin. Men.... :p er nol bare å hoppe i det:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Til dere som gruer dere, det er absolutt ingenting å grue seg til. Det gjorde jeg også, men Gud hvor kjekt det var å komme ut i arbeidslivet igjen å få brukt hodet og få litt nye utfordringer :) gleder meg til å jobbe mer :)
 
Til dere som gruer dere, det er absolutt ingenting å grue seg til. Det gjorde jeg også, men Gud hvor kjekt det var å komme ut i arbeidslivet igjen å få brukt hodet og få litt nye utfordringer :) gleder meg til å jobbe mer :)
Enig... Helt fantastisk å snakke om annet en hus og baby. Omgås voksne folk uten baby på armen..
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Skal ikke jobbe før i april. På en måte er det litt for lenge til synes jeg, selv om det er fint å være hjemme. Men må strekke tiden frem til barnehage i august....
 
Back
Topp