Jobb?

Jobber på sykehjem :-)

Jeg er sykepleier :)

jeg er hjemmværende, jentungen er også hjemme, blir det il neste vår tenker jeg. har pussa opp huset, kjøpte et april 2012, men nå må vi flytte igjen, blir for lite her.
driver også hundepass, både langtid og dagpass.
vi vil kjøpe småbruk, så da blir jeg hjemme stort sett, og driver mens han jobber.

Jeg er forsker :) Var ferdig med doktorgraden i juni og startet i ny jobb i august (vil helst ikke si fagområde da det vil være meget avslørende, les: mannsdominert).

Var litt interessant å fortelle til sjefen om graviditeten i forrige uke, da det endrer planene veldig fordi det er mye labarbeid jeg dermed ikke kan gjøre...jeg ble altså gravid ca en uke etter at jeg begynte i ny jobb...heh... Men når de ansetter en nyutdannet jente i slutten av 20årene med samboer, så kan det ikke ha kommet som en bombe ;)

Hehe, nei, det bør jo egentlig være forventet, Spent1984, -men jeg skjønner hva du mener! Jeg er spent på å fortelle det til sjefen selv; er seniorrådgiver i staten, og pr. nå prosjektleder...som stikker fra prosjektet midt i en kritisk fase neste høst... ;)

Jeg er utdannet Sivilingeniør i Datateknikk, og jobber nå som systemutvikler :)

Jeg er utdannet Sivilingeniør i Datateknikk, og jobber nå som systemutvikler :)

Jeg er utdannet ingeniør i datateknikk også :) er softwareutvikler

Gravid for første gang <3
Termin 08.06.2014

Jobber på treningssenter :)

Jeg jobber gjennom NAV, er i en arbeidsutredning siden jeg må omskoleres, har gjort diverse(sykehus, sykehjem) og matbutikk blir neste :) I mars 2014 skal jeg være ferdig og kan få en "vanlig" jobb. Litt(VELDIG) spent på om det blir permisjonspenger på meg denne gangen.

Back
Topp