Jobb

Bkno7873562 (baby_doll)

Forelsket i forumet
Jeg og samboer har snakket om muligheten for å ha småen hjemme til han er to år.enten må jeg jobbe og sende han i bhg ved et år eller slutte og være hjemme til han er to..er det flere muligheter?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jobber jeg bare kveld og annenhver helg får jeg omtrent ikke se jentungen(3-åringen) så det vil jeg ikke.

Jobbe deltid? :) ha barnet i barnehage noen dager eller halve dager? :)

Du har vel rett på permisjon fram til han er eldre enn 1, men ulønnet? Trodde det var fram til typ 3 år eller noe sånt?

Frister litt her også, forresten.... Men tror ikke det blir lengre enn til han er 14 1/2 mnd...

Sniker litt her.. Er ikke det slik at hver av foreldrene har rett til å ta ett år ulønnet perm etter permisjonsslutt da?

Jobber deltid men jeg har nok ikke mulighet for å jobbe annet enn kveld hvis jeg skal ha han hjemme men da får jeg ikke se eldstemann omtrent.hvis jeg er heldig så får jeg se hun to timer hver dag,jeg får fri en gang i uken og annenhver lørdag får jeg se hun en time til to timer hvis jeg rekker bussen om lørdagen. dette er hvis det blir samme som jeg hadde fra september i fjor.

en har rett på 1 år eksta perimsjon, men som de andre skiver her, ulønnet. Populært eller ikke for jobben din, de har ikke lov å si deg opp av den grunn :) Sambo skal ta permisjon i friperioden sin så da tar jeg ulønnet permisjon de ukene har offshore frem til han skal begynne i barnehage i august neste år. uff føler det er litt tidlig....

Jeg tar også ulønnet permisjon under pappapermisjonen. Men jeg har bare en lørdagsstilling og jobber litt nå og da. Tenkte å ikke sende i bhg før hu er to år. Svigermor er naboen og hjemmeværende så de dagene jeg jobber kan hu være dagmamma. Vi bor nesten gratis i ett hus på tomten dems, så vi er ikke avhengige av at jeg jobber fullt også vil jeg være hjemme sammen med hu. Koser meg så fælt nå.

Back
Topp