Jobb!

FrkLykkelig

Spire i magen <3
Oktobermirakler 2013
Etter å ha vært sykemeldt i nesten tre måneder med kvalme og tretthet er det tilbake på jobb imorgen. Og jeg gleder meg bare helt utrolig! Jeg må fortsatt være forsiktig, jobber med barn og ungdom med autisme og utagerende atferd - det mikset med kvalmen kan bli interessant ;) Jobber vanligvis 2,5 døgn i strekk men har fått bestemme hvordan jeg vil starte så tar det rolig med ca 24 timer og ser om det er for mye eller om jeg kan jobbe vanlig. Men jeg elsker jobben min og gleder meg til jeg skal på jobb imorgen! Har egentlig lyst å legge meg nå så morgendagen kommer fortere! Weee :D

Jeg har og vært sykmeldt en lenger periode og skal begynne forsiktig på igjen på tirsdag :) Jeg og gleder meg slik at tiden går litt fortere. Blir jo litt tullerusk av å gå hjemme så lenge :p Lykke til ihvertfall :)

Jeg har og vært sykmeldt en lenger periode og skal begynne forsiktig på igjen på tirsdag :) Jeg og gleder meg slik at tiden går litt fortere. Blir jo litt tullerusk av å gå hjemme så lenge :p Lykke til ihvertfall :)
Ja, hverdagen går nok fortere, selvom jeg ikke jobber hver dag.. Alt går sååååå sakte nå :p
Lykke til du også :)

Ja, hverdagen går nok fortere, selvom jeg ikke jobber hver dag.. Alt går sååååå sakte nå :p
Lykke til du også :)

Jeg skal heller ikke jobbe hver dag, men alt hjelper tenker jeg ;) Så håååper jeg bare at formen min bedrer seg såpass at jeg klarer jobb :)

Jeg skal heller ikke jobbe hver dag, men alt hjelper tenker jeg ;) Så håååper jeg bare at formen min bedrer seg såpass at jeg klarer jobb :)
Er du også kvalm?
Jeg går på kvalmestillende, tar de hver kveld siden jeg blir så trøtt av de men de varer en stund utover neste dag (er ikke kvalm på dagen.) Men når kvelden kommer så er det game over for meg :p

Jeg har vært grusomt kvalm og gått på kvalmestillende. Tar ikke kvalmestillende nå, og klarer å spise periodevis av dagen. Er nå mest uggen om morgenen, men har så og si sluttet å kaste opp. Kjenner jeg må ta alle gjøremål puljevis, viss ikke blir jeg sliten og deretter kvalm. Legger meg også slik at jeg sover før kl er ti ;) Får jeg ikke nok søvn blir jeg ødelagt dagen etter. Sliter nå mest med trøttehet og en slags gele følelse i kroppen :p

Jeg har vært grusomt kvalm og gått på kvalmestillende. Tar ikke kvalmestillende nå, og klarer å spise periodevis av dagen. Er nå mest uggen om morgenen, men har så og si sluttet å kaste opp. Kjenner jeg må ta alle gjøremål puljevis, viss ikke blir jeg sliten og deretter kvalm. Legger meg også slik at jeg sover før kl er ti ;) Får jeg ikke nok søvn blir jeg ødelagt dagen etter. Sliter nå mest med trøttehet og en slags gele følelse i kroppen :p
Kjenner meg igjen, trenger nok søvn! Har heldigvis ikke kastet opp, men har vært nær innimellom.. Husarbeidet har vært dårlig i det siste, blir gjort mer sjeldent enn noen gang :p
Jeg tør ikke kutte ut kvalmestillende, glemte å ta den en kveld da jeg sovnet før jeg tok den og dagen etter lå jeg rett ut og var ordentlig kvalm.. Klarte å spise et rundtstykke i løpet av dagen med ingenting på :p Håper det gir seg snart!
Idag er jeg overraskende bra på kvelden, så får sett filmen jeg ville se ;)

Back
Topp