Jobb?

Skogtrollet86

Forelsket i forumet
Hvor mange av oss er fortsatt i jobb?

Jeg jobber fortsatt 100%, men skal til legen nå på fredag, og jeg skal høre om jeg ikke kan sykemeldes fram til permisjonen. Ryggen/bekkenet er ikke godt om dagen asså!! Tror jeg trenger en god del hvile framover nå. Forberede meg og bygge "rede" :P

Æ jobbe fortsatt 100 %...har ailltid jobba 100 % fram t permisjon i mine svangerskap

Jeg er 100% sykemeldt, har vært det i 4 uker nå.
Har en annen sykdom som gjør at jeg må rett og slett tenke litt mer på meg selv.

jeg jobber 37,5%. Er 50% sykmeldt ut november og håper legen gir meg godkjenning til å kaste inn håndkleet da. Jeg er så sliten, føler jeg aldri kommer til hektene. så jeg har mest lyst til å kutte ut jobbinga nå og kun ha familie, hus og juleforberedelser å konsentrere meg om. Er 32 uker på vei i slutten av måneden og synes i grunn jeg har jobba lenge nok da ;)

Jeg har jobbet 40% pga bekkenløsning hele svangerskapet men nå i uke 33 har jeg begynt å jobbe 100% igjen for bekkenet har vært bra i over to uker!!

Jeg jobber ennå, men ringte legen i dag. Fikk time om to uker! Vil høre om jeg kan slippe å jobbe hver dag, men to uker var da voldsomt å vente. Har jo vondt nå....

100% sykemeldt pga bekkenløsning. Det funka ikke å jobba. Jeg klarer jo så vidt å holde ut i butikken.

Jeg har ikke vært på jobb siden mai... Og det verste er at det er helt okei. Jeg trodde jeg skulle bli gal, men jeg kjenner at det er helt nødvendig. Jeg klarer ikke mer enn å være litt mamma på ettermiddagene. 

Jeg går på AAP så er ute i praksis 3 dager i uka, men er morgener jeg våkner hvor jeg er sliten, bekkenet og korsryggen verker, så skal trappe ned fremover. 

Jag jobbar fortfarande 100%, och det går egentligen väldigt bra! Det sitter mer i huvudet...jag känner att jag har sååån lust, och är sååå redo för att börja ordna och sätta på plats alla babyting härhemma, laga mat å frysa in, förbereda inför julen och bara kosa mig den sista tiden av graviditeten...Meeeeen...bara 4 veckor igen tills det är dags, så jag får bara hålla mig:-) 

Eg jobber 75 % enno, i barnehage. Håper det holder en stund til fremover :) Er på jobb hver dag, men jobber bare 6 timer.

Har 5 vakter igjen på jobben,så går jeg ut i ferie i 11 dager og så i permisjon. Blir veldig deilig kjenner jeg,og jeg kjenner at jeg ikke trenger å jobbe mer enn de vaktene jeg har. Begynner å kjenne det i bekkenet nå ja,selv om jeg får litt behandling på det. Men blir godt med to helger fri nå,og så jobbe siste helga før ferien starter:)

jobber fremdeles, selv med bekkenløsning. permisjonen min starte ikke før 9 januar.

Jeg jobber fortsatt det stillingen tilsier. 65 % natt. Jeg har ingen fysiske plager, men tror det er på tide å vurdere å sykemelde meg.

Jeg har tenkt litt på, hva om det skjer meg noe på natta og jeg blir nødt til å dra hjem? Ikke for at jeg går og er engstelig for det, men det kan jo oppstå situasjoner hvor man blir akutt syk, og da har jeg jo ikke sjangs til å forlate posten på natta. Sjefen min sier og at jeg må roe ned snart.
Jeg jobber i natt og mandag og tirs og deretter har jeg 9 dager fri, så tenker jeg skal kjenne på det etter den 9 dagersen..da er det bare 3 uker igjen til permisjonstart..

Back
Topp