Jobb

Rudi83

Blir kjent med forumet
Dere som jobber 100%, hvordan jobber dere nå??? Fremdeles fullt fres? Her strakk dessverre ikke energien til lenger med jobb i barnehage og toåringen hjemme, så vært hos legen i dag og blitt 20% sykmeldt - så jeg får en dag midt i uka hjemme.... Har vondt i halebeinet/bekkenet også.... Men føles allikevel litt kjipt....

Formen er dritt, har en toåring og jobber på liten avd. i barnehage. Jeg er sykemeldt 80%..

Formen er strålende.. :) Har bare 43% vikariat, men jobber godt over 100%, vil jobbe mest mulig nå så lenge det går, mtp permisjonspengene!!
De er flinke til å tilpasse det for meg på jobb, sånn at jeg slipper unna de aller tyngste løftene.. Jobber som hjelpepleier i hjemmetjenesten..

Hehe, fragle1. La merke til at to åringene våre er like gamle (født 7.februar), og vi har termin med en dag i mellom;)

Rudi83 skrev:
Hehe, fragle1. La merke til at to åringene våre er like gamle (født 7.februar), og vi har termin med en dag i mellom;)

Artig:)

Her er energien elendig, vært 50%sykemeldt siden 18 januar og i går fant jeg ut at dette funker ikke heller...
var så sliten på lørdag og sovnet litt på sofaen på lørdag min datter på 4,5 vekket meg og jeg ble såååå sinna hylte henne opp i fjeset så hun ble kjempe lei seg stakkars! å sånn mamma vil jeg ikke være så da får jobben være. sondag sov jeg helt til 17 var bare oppe og spiste frokost. i tillegg ble jeg kjempe sinna på clas olsen i går for lurte på om han kunne slippe meg ut en inngang egentlig så jeg skulle slippe gå så langt (de har gjort det før) for jeg måtte på matbutikken men han kunne ikke det og jeg ble rasende trampa ut og ropte høyt TAKK og tårene spruta hele veien ut i bilen og satte meg i bilen og hylgrein så da inså jeg at kanskje en liten pause er lurt.

Rudi83 skrev:

Ja, jeg så det nå! Morsomt :)

Her er formen strålende (bank i bordet!) så jeg jobber 100 %, synes det gjør at ventetida går så mye fortere! Håper på å gjøre det helt til sist, men er vel vanskelig å spå!

Dere som blir sykemeldt, bør prate med jormor om svangerskapspenger!!

Så lenge jobben bir for tung, og man får plager i svangerskapet, skal man egentlig får svangerskapspenger, men leger har som regel veldig liten greie på dette. Jormoren min som fortalte meg dette, og at de hadde mye bedre greie på dette med svangeskapspenger enn legen.

Det er dumt å bruke av sykemeldingen hvis det skulle skje noe når barne er født, dø født barn eller man knekker et bein, så har man kanskje ikke så mye sykemelding igjen...?? ER verdt å tenke på:)

Back
Topp