jobb???

ceki79

Betatt av forumet
mange som fortsatt er i full jobb???
jeg jobber for tiden 50 prosent og syns d er en god løsning og fungerer godt for meg.
da har jeg overskudd til de 2 prinsessene her hjemme og i tillegg kommer jeg meg ut blant folk.......

jeg jobber full, og håper å gjøre det helt til permen begynner! storkoser meg på jobb!

Er i full jobb, kommer sikkert også til å være d litt lengre :) Har en gaaaaaaaanske travel og ansvarsfull jobb så er ganske sliten når jeg kommer hjem, men stooooooooooor koser meg på jobben :):)

Gaus skrev:
Er i full jobb, kommer sikkert også til å være d litt lengre :) Har en gaaaaaaaanske travel og ansvarsfull jobb så er ganske sliten når jeg kommer hjem, men stooooooooooor koser meg på jobben :):)

Hva jobber du med?:)

men da har du kanskje bare deg selv å tenke på og ingen andre barn??? er krevsomt nå som jeg har to til fra før av og de fortjener jo også oppmerksomhet og ikke en mor som bare sover pga all energi er  brukt opp på jobb

lilyofthevaley skrev:

Gaus skrev:

Hva jobber du med?:)

Jeg jobber som teknisk assistent i et olje relatert firma, her kan jeg ha en dag m mye sitting foran pc å og mye ståing og gåing.... Har 3 barn fra før så ja...er rimelig sliten jeg også, men håper ikke jeg såret noen da jeg skrev innlegget mitt. D var langt ifra meningen - å vi har d alle ulikt i svangerskapene våre, ja til og m jeg har hatt alle 4 ulikt. Med nr 2 ble jeg langtids sykemldt pga sliten å verking i rygg å bekken å jobbet kun m aktiv sykemkd da i slutten av sv.skapet. Med nr 3 var jeg hjemmeværende å hadde d fint. Nå er formen tipp topp...men skal ikke si at den vil være d hele dette sv.skapet. Så igjen...jeg beklager hvis jeg sa noe som såret...ikke meningen

Jeg jobber 100%, og syns det fungerer veldig bra! Merker jo at energi nivået mitt er litt lavere når jeg kommer hjem, men har fortsatt nok til overs til lillemor som er hjemme:)
Håper jeg kan jobbe fullt frem til permisjonen starter som sist, men det vet jeg jo ikke enda...

Jeg jobber 50%.

Jobbet 100 % de tre første månedene, deretter var det delvis sykmelding frem til nyttår. Etter det har jeg vært 100 % sykmeldt.

50% sykmeldt, og det fungerer så bra for meg og de andre i heimen! Godt å kunne jobbe litt selv om kroppen ikke fungerer max!

Jobbet 40 % men er nå 100 % sykemeldt i håp om livmorhalsen ikke åpner seg mer..

er ikke i full jobb, men er fulltidsstudent da ;)

Jeg er fulltidsstudent og jobber i en 50% stilling ved siden av. Foreløpig går det greit, men jeg kjenner at det blir tyngre etterhvert som tiden går nå :)

Også må jeg bare si en annen ting. Tidligere i kveld var jeg så heldig å få holde en 5 uker gammel gutt, og jeg ble så babysyk og synes han var så skjønn. Jeg gleder meg skikkelig til å få en selv <3

Jeg er 100% sykemeldt grunnet bekkenlåsning, så greier ikke å være på jobb om dagene (er slitsomt nok å være hjemme i sofaen til tider...)
Dette er noe jeg hater!! Hadde selvfølgelig kunne ønsket å vært på jobb, svangerskap er jo ingen sykdom.. Men enkelte har ikke noe valg..

jeg jobber 20% bare, da jeg ikke klarer mer.. Sliter med formen enda, jobber kun 2 1/2 time per dag jeg jobber, jobber jeg mer enn det og jeg klarer ikke spise eller noe resten av dagen.. kjempe kjedelig, for jeg ønsket å jobbe mest mulig frem til permisjon.. menmen.. :)

jeg skal begynne i 30% stilling til onsdagen, det er to dager en uke, en dag neste uke etc.

Det er da 7.5 timer pr.dag. Jeg tror det holder for meg, sliter med ryggen og har ikke samme energi som før. Blir spennden å se hva 7,5 timer kommer til å gjøre meg med.(jobber i barnehage, små barn)

Jeg er 50% sjukmeldt. 
Har ikke sjangs til å jobbe 100% selv om jeg også stooooorkoser meg på jobb.
Bekkenløsning og jobb i barnehage ingen god kombi:)

Jeg gikk på vidergående fram til november, da sykemeldte legen meg pga. forkortet livmorhals og jeg fikk bare lov til og ligge i ro

Er 50% sykemeldt pga vonde kynnere, nedpress osv. Jobber mye mer enn det i praksis, men sånn er det å være lærer..

Back
Topp