Jobb

Jani

Glad i forumet
Hva jobber dere med folkens??

Jeg jobber på regnskapskontor [&:], var den første jobben jeg fikk etter jeg var ferdig på Høyskolen. Vurderer å skifte jobb i nærmeste framtid, liker egentlig ikke regnskap, ønsker å jobbe mer med administrative oppgaver og reklame (markedsføring, hadde hovedvekt på det siste året på skolen)

Jeg driver familiebarnehage, å stortrives med det [;)]

Må si at jeg beunderer deg som har barnehage, er redd at jeg hadde blitt gal selv, har veldig liten tålmodighet.... Håper at det blir bedre når jeg får barn selv[8|]

Jeg jobber som avdelingssykepleier, pluss at jeg underviser litt på kveldstid. Det er hva jeg vanligvis gjør, men akkurat nå går jeg hjemme og spiser så jeg blir tykk og fet til tvillingene kommer..[:-]

Har ingen fast jobb, men har jobbet som vikar i barnehage i 3 år...(litt fram å tilbake pga sykemeldt osv.) men akkurat nå er jeg sykemeldt pga svangerskapet...

Tvillinger, så kjekt!!! Vet du kjønnene??

ORIGINAL: Jani

Tvillinger, så kjekt!!! Vet du kjønnene??

Ja det er hærlig å vite at jeg har to babyer i magen! [:D] Nei vi vet ikke kjønnene, men vi skal på ny ultralyd i morra, håper å få vite det da![;)]

Lykke til[:)][:)]

Er det mange tvillinger i slekten deres?? Lurte litt på hvor stor sjansen for å få tvillinger er??? Moren min og søsteren mistet begge tvillinger, og tante har to tvillingjenter.

ORIGINAL: Jani

Lykke til[:)][:)]

Er det mange tvillinger i slekten deres?? Lurte litt på hvor stor sjansen for å få tvillinger er??? Moren min og søsteren mistet begge tvillinger, og tante har to tvillingjenter.

Takk for det! Høres ut som det er god sjans for at du kan få tvillinger, som har så mange i familien! Mannen min har søskenbarn som er tvillinger, og mamma har søskenbarn som er det, ellers vet jeg ikke av noen.. Var nok bare veldig fruktbar akkurat da..[:D]

Jeg er hjelpepleier og jobber i hjemmesykepleien, er sykmeldt nå da..[:)]