Jobb

5.mannpåvei

Forumet er livet
September To Remember 2022
Septemberlykke 2024
Jeg lurer på hva dere som er her jobber med eller studerer jeg? Hadde vært moro å vite! Jeg kjenner ingen av dere enda føler jeg, men dere virker som en alright gjeng ihvertfall! [:D]

Jeg er hjemmeværende mamma, for øyeblikket, har ekstra jobb på nille, men ikke mye.
Du da?

Ja da vet du alt om huset fullt av nille ting...

Interiør, det høres spennende ut!
Har tenkt tanken selv, er utdannet i reiseliv, men her jeg bor er det ikke mye reiseliv...

Jeg går første året på sykepleien og jobber i en resepsjon... [:D]

Jeg er hjelpepleier og jobber i hjemmesykepleien, men er sykmeldt nå[:)]

ORIGINAL: monicola

Arbeider som HRM i et firma

Hva er HRM?

Jeg jobber som servitør er utdannet reiselivskonsulent. Men håper å begynne på lærer studiet til høste

Jeg er lærer jeg, på barneskolen

Jeg er tannpleier på en offentlig tannklinikk... jobber med barn hele tida og for tiden er det mest 5 åringer... Nok å bryne seg på...

jeg jobber på ett sykehjem. Ps har bare en uke igjen til jeg går ut i permisjon...deilig... MEN HAR VÆRT FLINK OG JOBBET HELE TIDEN:: har ikke vært syk i det hele tatt [;)]

Går fra å være arbeidsledig til å bli mamma på fulltid nå.. any time..
gleder meg[:D]

Jeg jobber i en lokal sportsbutikk. Har jobbet der i litt over 2 år nå, trives, men kunne godt tenkt meg å fått mer ut av livet. Lurer litt i å ta økonomi utdannelse. Får se til neste år kanskje.

Jeg ønsker meg en jobb jeg. Har ikke no særlig utdannelse og har stort sett gått hjemme med barn de siste 8 årene... Har rukket noen småjobber innimelom da. Bla: barnehage,frisørsalong(to stk),verksted, gått på kamillaskolen og no datakurs... Ellers så vasker jeg nå på et bilverksted og hos tanta til sambo fast.
Sikkert ikke så veldig interresant[8D]

Jeg er halvveis på barnevernspedagogutdanningen, ellers jobber jeg i butikk, på et demens senter og snart blir jeg støttekontakt (forhåpentligvis) .. men er mest student da [:D]

Back
Topp