Jobb

*LillMi*

Gift med forumet
Jobber du? Hva jobber du som/med?

*drømmer om jobb* jeg er for tiden arbeidsløs, siden jeg nettopp er ferdig utdanna.

Sikkerhetskonsulent. Den mest spennende jobben ever! Hvilken utdannelse har du?

ORIGINAL: dikkedikk

Sikkerhetskonsulent. Den mest spennende jobben ever! Hvilken utdannelse har du?

Hva innebærer jobben din når du er sikkerhetskonsulent?

Er utdannet faglærer i kunst og håndverk[:)] men vil helst jobbe med noe annet akkurat nå. etter nesten 20 år på skolebenken trenger jeg noe annet[8D]

Jobber på sykehjem, trives kjempe godt[:D]

Utdannet sykepleier og jobber i hjemmesykepleien...Men har nå blitt sykmeldt fram til fødselen[:)]

Har jobba på kreftavdelinga på St. Olavs i sommer, og er ellers sykepleierstudent på siste året. Skal ut i praksis på gyn.kreft, kirurgisk avdeling på mandag, er spent og gleder meg til det [:)]

ORIGINAL: Guro23

Har jobba på kreftavdelinga på St. Olavs i sommer, og er ellers sykepleierstudent på siste året. Skal ut i praksis på gyn.kreft, kirurgisk avdeling på mandag, er spent og gleder meg til det [:)]

Det må være en spennende og tøff jobb.

jobber som optiker.

Barnehageassistent [:)]

Jobbe innen rusomsorgen [:)] Rehablitering og ettervern.

Edit: Er dette jeg skal utdanne meg til [:)]

ORIGINAL: mamma09og10

Utdannet sykepleier og jobber i hjemmesykepleien...Men har nå blitt sykmeldt fram til fødselen[:)]

HEr og, men ikke sykemeldt (eller gravid).

Jeg er utdannet barn og ungdomsarbeider og jobber i barnehage.
Har jobbet 2 uker nå etter permisjonen og kjenner jeg føler jeg trenger og gjøre noe annet..... Fant barsel og barnepleie, lurte på om jeg skulle søke på det.....men det var bare på østlandet og i trondhjem og jeg bor nær haugesund og det var obligatorisk oppmøte på skolen en dag i uken. Fant linjen en plass på nettet der det var fjernundervisning. Jeg ble SÅÅÅÅÅ glad men da jeg kontaktet dem så hadde jeg plutselig ikke de kvalifikasjonene som trengtes[:(] hvordan i all verden kan opptakskravene være så forskjellige på forskjellige skoler med samme studieretning?? ble så skuffet[:'(]

jeg er pedagogisk leder på småbarns gruppe.

Allmennlærer. Jobber som gym/bade lærer, tekstil og musikk lærer og kjøkken i 5,6,7, 9 og 10ende trinn. Og så paragraf lærer i norsk, matte, samf og engelsk.
spennende og hektisk[;)]

Butikksjef

Produktsjef. Jobber for det meste med salg og markedsføring.

Back
Topp