Jobb

.¤.mie.¤.

Gift med forumet
Nå i begynnelsen kan man bli kvalm, hvordan tenker dere på det angående jobben?
Når har dere tenkt å sagt det til arbeidsgiver?

Sist ble jeg sykemldt fra uke 6 tror jeg det var, i 6 uker pga kvalme 24/7... [:'(]
Alle på jobb skjønte det, så det kom ut ganske fort for å si det sån [8D]
Jeg jobber på et lakseslakteri, så er masse fæle lukter der for å si det sån [&:]

Jeg tenker også mye på dette med jobben... jeg jobber i hjemmesykepleien.. og der er det masse forskjellige lukter og syn.. Har ikke lyst til at de på jobben skal få vite om graviditeten så tidlig. har dager nå hvor jeg er litt små uggen/kvalm.. så veldig spent på åssen det skal gå. Pluss at jeg får problemer hvis jeg må spy.. har det nemmelig sånn at jeg får kanskje 5 sek forvarsel på at jeg må spy.. så rekker som regel aldri doen, og er avhengi av bøtte ved siden av meg. Så jah.. hehe. Er legene vanskelige på å skrive ut sykmelding til gravide? Jeg har ei ganske ung kvinnelig lege, men kjenner henne ikke så godt, ikke så lenge siden jeg skiftet lege så..

Jeg skal begynne i ny jobb nå i september. Så jeg ringte de faktisk med en gang å sa i fra tillfelle de ville ombestemte seg, vet de ikke har noe med det, men jeg er en fryktelig ærlig person og har ikke samvittighet til å la vær å si det.. hehe.. [8|]

Tenkte også at hvis de ikke ville ha meg da, så kunne jeg kanskje forsatt ha den jobben jeg har nå..

Jeg fikk 100% fast stilling som jeg begynte i i slutten av juni, men har jobba i vikariat der i 2 år før jeg fikk den stillingen.. så burde jo ikke ha noe dårlig samvittighet.. men alikevel så gruer jeg meg litt til å si det.. vet ikke helt hvorfor men..

Begynte i ny jobb 1. juli, så jeg gruer meg litt.... Men sånn er livet. Barn må vi jo ha!:) Venter til over 12 uker tenker jeg, de har jo uansett god tid til å finne en vikar da. Var ikke noe dårlig i hele tatt med lilletuppa, og satser på at det blir sånn denne gangen også!:)

Back
Topp