jobb - vaskehjelp.

ToLykkeTroll

Elsker forumet
er det noen som jobber som vaskehjelp her?

Er dere fornøyd med jobben deres?

Vi skal flytte til høsten, og har hørt at vaske jobber er godt betalt. Så jeg tenkte kanskje det kunne være en ok jobb i begynnelsen.. men er ikke sikker. er så avhenig av økonomien så derfor jeg vurderer en vaske jobb.

Noen erfaringer hadde vert topp! TUSEN TAKK!! [:)]

Jeg har ikke arbeidet privat som vaskehjelp da, men har vært renholder på rorbuanlegg, hotell, og for Norges Råfisklag. Syns det er helt greit arbeid, men det er jo tungt da. Lønna begynte på ca 118 kr timen, den siste jobben på råfisklaget fikk jeg 140 kr timen for.

[hr]

Btw, om du begynner som renholder, dersom du klarer å bruke hansker bør du gjøre det. Jeg takler ikke gummihansker, men det gikk ut over hendene. VELDIG tørre hender!

jeg har drevet med vasking i 15 år nå
Tok det som tillegsjobb mens jeg gikk i lære for å få litt mer utbetalt i lønn, ente med at jeg begynte å jobbe med det i fult siden det var ebdre lønn inen for det en det andre.
Har nå 150.04kr i timen

Jeg trives i jobben, selv om det enkelte ganger kan bli litt stress spesielt hvis det er litt mye å gjøre en dag og, det er ekstra møkkete så skal en i teorien klare det innen for tiden som er satt opp
Har egentlig ikke opplevd at noen har kommet med noe negetivt stort sett blide folk når de ser jeg kommer inn i bygningene som ska vaskes

Back
Topp