Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så de som jobber skift og bruker barnevakt når de er på kveldsvakt må sende et sykt barn til barnevakten fordi det er utenom brnehgetid da eller?Enig med lederen din du ikke kan/ bør være lengre hjemme enn en normal barnehagetid, men cant med det ikke gjelder om du er på jobb mer enn 50% av vakten
signerer denne, noen har jo bruk for sykt barn dager også på kveldstid, men om sambo er hjemme så går jeg jo på jobb. han kan da gi like mye trøst og omsorg som jeg kan. Det er en selvfølge her hos oss da at den som skal jobbe går jo på jobb om den andre er hjemme uansett om det er han eller meg og vi deler på å være hjemme med sykt barn og begge skal jobbe samtidig.Så de som jobber skift og bruker barnevakt når de er på kveldsvakt må sende et sykt barn til barnevakten fordi det er utenom brnehgetid da eller?
Selvfølgelig kan du bruke av dine sykt barn-dager selv om det er på kveldstid, men selv ville jeg nok ha latt mannen tatt seg av barnet hvis han var hjemme så lenge det ikke hadde vært veldig alvorlig sykdom slik at jeg ville vært hjemme sammen med ham.
Ville lest denne
Om du føler du ikke får svar nok ville jeg kanskje ha ringt til nav eller Arbeidstilsynet for å høre
http://lovdata.no/dokument/NL/lov/2005-06-17-62/KAPITTEL_12#KAPITTEL_12
Mener langt i fra at faren ikke kan ha han men om jeg likevel må bruke egenmelding pga dem to timene ser jeg ikke vitsen med å gå på jobb, om dere skjønner?
Om jeg hadde fått betaling uten egenmelding hadde det vært nullstress, da hadde jeg gledelig gått på jobb. Men så.lenge jeg må bruke egenmelding uansett så ser jeg ikke vitsen.
Takk![]()
mener og ha lest en vei tidligere at om enn jobber mer en to timer så er ikke egenmelding gyldig men finner det jo ikke nå da :/ :/