Jobb om 1mnd

❤☆Mamma til william☆❤

Blir kjent med forumet
Da er snart permisjonstiden over , og lurer på om jeg skal pumpe melk til pappa som skal være hjemme med prinsen vår
Har jo begynt med fast føde men han foretrekker melken hva gjør dere andre ?


Hilsen
Førstegangsmamma❤
 
Da er snart permisjonstiden over , og lurer på om jeg skal pumpe melk til pappa som skal være hjemme med prinsen vår
Har jo begynt med fast føde men han foretrekker melken hva gjør dere andre ?


Hilsen
Førstegangsmamma❤
Jeg skal begynne om 2 uker :hungover: Har pumpet hele tiden pga ammeproblemer, og jeg tenker å fortsette med det, men vet ikke om jeg orker å pumpe på jobb. Mulig jeg får det til før jobb og på kvelden. Hun får mme i tillegg da. men merker at hun spiser mindre melk nå som det går ned mer fast føde. Likevel vil jeg helst fortsette til hun er 1 år, hun er 8 mnd nå.
Med storebror pumpa jeg ikke, ammet før jobb, på ettermiddag, kveld og natt. Han var 11 mnd da.
 
Husk at det er lovpålagt krav om en time ammefri (som også kan brukes til å pumpe) så sant du jobber mer enn 5 timer :Heartred
Dette er betalt frem til barnet er 1 år og etter 1 år er det opp til sjefen om du får lønn.

Her skal jeg ikke tilbake i jobb før i slutten av mars.
 
Husk at det er lovpålagt krav om en time ammefri (som også kan brukes til å pumpe) så sant du jobber mer enn 5 timer :Heartred
Dette er betalt frem til barnet er 1 år og etter 1 år er det opp til sjefen om du får lønn.

Her skal jeg ikke tilbake i jobb før i slutten av mars.

etter et år kommer an på tariff avtalen også, ks feks har lagt inn to år på hovedavtalen for ammefri…
 
Back
Topp