I går var jeg for første gang nevneverdig kvalm. Har vært noe småuggen tidligere. Men i går var første dagen med skikkelig kvalme. Begynte på jobb igjen etter juleferie denne uken selvsagt.. I dag ble kvalmen for mye og jeg måtte spy.... Har kontorjobb, og vi har et ganske lite kontorlokale og er ikke så mange ansatte. Toalettet er midt i lokalet og jeg er litt redd for at noen hørte meg....
Jeg er bare 7+3 og har virkelig ikke lyst å fortelle det til noen før uke 12

Jeg vil egentlig bare gå hjem og legge meg.
Hvordan skjuler dere kvalme og spying?! Jeg føler jeg ikke klarer å jobbe særlig effektivt. Og det føles ikke bra.
Jeg er bare 7+3 og har virkelig ikke lyst å fortelle det til noen før uke 12

Jeg vil egentlig bare gå hjem og legge meg.
Hvordan skjuler dere kvalme og spying?! Jeg føler jeg ikke klarer å jobbe særlig effektivt. Og det føles ikke bra.
Første dag på jobb igjen for meg nå. Kontorjobb. Kvalm, men spyr heldigvis ikke. Jeg måtte fortelle sjefen så han skjønner hva som skjer hvis jeg plutselig ikke orker å gå på jobb en dag, må jobbe hjemme eller gå tidlig fra jobb. 

.
Er sykepleier, og er borti mye forskjellig som jeg tenker er uheldig når man er kvalm
Har ikke så dårlig samvittighet nå, tenker at det er noen måneder i løpet av et langt arbeidsliv