Marte louise
Mlm
Hva har dere fått beskjed om å være forsiktige med av lege og lignende nå når dere er gravide? Jobber selv som elektriker men føler meg ikke trygg på jobben... Noen andre med fysiske jobber her?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du har krav på tilpassing nå. Elektriker eller montør?Hva har dere fått beskjed om å være forsiktige med av lege og lignende nå når dere er gravide? Jobber selv som elektriker men føler meg ikke trygg på jobben... Noen andre med fysiske jobber her?
Jeg tror kanskje du bør snakke med legen om svangerskapspenger. Du bør hverken være i høyden eller jobbe med så tunge ting.Er montør og får tilrettelegging men det er veldig så som så.... Har tilrettelagtvsånn så jeg ikke må jobbe med strøm, men da er det jo sånne jobber som er i høyden og med slagdrill og sånn, og legen min har ikke sagt så velsigne så lurte litt på hva andre har fått beskjed om. Er så sliten så jeg går rundt meg selv om dagen
Legen har sagt at jeg får svangerskapspenger så lenge arbeidsgiver ikke kan tilrettelegge mer, men litt kjipt og gå hjemme i fem måneder selv om jeg vet at det er det beste for meg og den "lille"
Alt i din jobb.Men er det noen som vet hva dem ser på og sette fosteret i fare? Er jo bare 14 uker på vei.