jobb og fremtid

plutt

Elsker forumet
VIP
uff vet ikke hva jeg skal gjøre,, har mulighten for å få en annen stilling på jobben som kan gi meg bedre lønn, utvide erfaringen min, 100 stilling og et steg bare fra måle mitt som butikksjef om jeg endre stilling.. gir oss større mulighet for å kjøpe detta huset. ingen prøving til sommeren da..

Det er alltid et men. Jeg har jo egentlig en fin stilling no som er 80 % klarer oss greit på det jeg + gubbens intekt,, jeg har fri hver onsdag med Elias, hadde tenkt å prøve på et nytt frø til sommeren om jeg jobber som nå.. Det kan jo hende jeg får muligheten senere.. jeg har jo alltid tenkt at min tid kommer..

Hva ville dere gjort??

Herregud så rotete skreve[:'(]

Tror nok jeg hadde tatt jobben og kanskje bare ventet i 6mnd før planting av nytt frø. Som du selv sier: drømmejobb, drømmehus, mer penger... selv om det kanskje betyr at du må gi slipp på onsdagen du nå har fri. men det er bare meg.

Jeg hadde beholdt den nåværende jobben... vet ikke om du er klar over hvor mye som kreves av en butikksjef? det høres liksom så fint og flott ut, men det krever MYE jobbing... ikke bare 100% uke..men mer enn det også.. og med familie er ikke det alltid like kjekt vil jeg tro.. [&:] Men kommer jo an på hvor stor butikk det er snakk om også da.. om det er en liten klesbutikk, eller om det er en stor dagligvarebutikk..!?

Men jeg mener nå iallefall at familie kommer før jobb.. så jeg hadde heller satset på prøving til sommeren, siden dere i utgangspunktet har tenkt på det.. og hvis dere klarer dere på at du jobber 80%, så hadde jeg absolutt beholdt den stillingen.. er greit å kunne ha en dag sammen med barna også, og ikke bare jobbe hele tiden [:)]