jobb og barnehage

Lady Gaga

Betatt av forumet
Dere som har barn i barnehage,hvor mange dager går de? [:)]

Jeg jobber jo 40% i barnehagen og guttene går 3 dager i uken. Skal jobbe 60 % fra desember,men har fått tilbud om å jobbe 80 hvis jeg vil,men er VELDIG usikker på dette. Synes det er mye at guttene skal gå 4 dager i barnehagen jeg. Hehe.. Men jeg er nok litt "bortskjemt" med å ha dem hjemme lenge jeg da.. Men jeg har så lyst å ha 2 dager hjemme med dem enda, de blir fort nok store da [&o] Det er nå jeg har sjangsen til å være litt hjemme med dem... [:-] Dessuten har jeg studier ved siden av,og en ellers veldig aktiv hverdag så tenker det er nok med 60 % foreløbig.. Det utgjor heller ikke så veldig mye økonomisk med 4 vs 3 dager nå som han fortsatt får litt i kontantstøtte,samtidig som jeg må betale mer i bhg plass.. Hmm.. Men sjefen min sa jeg kunne få utvidet 60% stilling da, så jeg får litt lenger vakter, hjelper det da! [:D] Elsker jobben min [:D][:D][:D][:D] Føler meg litt teit hvis jeg sier nei da.. [&o]

Jeg har Jonas i bhg hver dag utenom Torsdag. Da har han fri...
Men jeg går jo hjemme da, så vi leverer mellom 9-10 og henter i rundt 15. Og vil han ha en xtra fridag, så får han det. [:)]
Jeg synes dette er kjempedeilig!! For min del så hadde jeg valgt å jobbe så lite som mulig, så lite som vi hadde råd til...Vi skal jobbe til vi er over 60år (!!) og det er nå når ungene er små det er greit å jobbe mindre. [:)]

Høres ut som rene idyllen å kunne få litt tid sammen med de små mens de enda er små....
Jobber fullt og har full plass i barnehagen.
Alexander er av de første som kommer om morra'n (sånn 7.15-7.30 ca) og av de siste som hentes om ettermiddagen (16.15-16.30 ca)... Har skikkelig dårlig samvittighet for det, men skal det gå rundt så har jeg ikke noe valg...
Men, på den annen side da, så virker det som om han stortrives i barnehagen, og det gjør det hele litt lettere [:D]
Ble jo nesten sint på meg i sommer da jeg kom tidlig og hente fordi vi hadde sommertid på jobben, han ville da ikke hjem, det var jo MANGE barn igjen å leke med....

Jeg jobber 100% og dermed så er Vetle i barnehagen 100% - fra litt før 0800 til ca 1615. Heldigvis kort vei til/fra jobb/barnehage! [:D] Vetle stortrives i barnehagen, og jeg kan tenke meg at han mye heller vil leke sammen med de andre barna i barnehagen enn å være hjemme sammen med meg. HELGENE har vi jo alltid sammen likevel. [:)]

JR er i barnehagen 100% - mannen leverer han om morgenen, og henter han rett etter jobb. (ca 15min fra barnehagen til jobb og omvendt.) Om JR skal få gå i barnehage så er det eneste løsning foreløbi, siden vi bor laaaaangt fra folk og har bare en bil.
Noen dager er AN og jeg med, da leverer vi pappa først og så JRjr, og så henter vi JRjr først og så pappa :)

Julian har 100 % plass i barnehagen. Varier veldig hvor mye jeg har ham hjemme, har jeg mange vakter er han i barnehagen hver dag, har jeg fri hender det han ikke er i barnehagen hele uka.

Maia har 100% plass i bhg. Mats har 80%. Jeg jobber nå 60% men skal øke til 80.

Okey,spørs om det er jeg som er litt "bortskjemt" med å ha ungene hjemme.[:D] Hehe..
Fikk tilbud om en annen jobb gjennom barnevernstjenesten ved siden av jobben i barnehagen,så da får jeg større stilling men likevel har sjangs til å ha barna hjemme 2 dager i uken, luksus for min del.. Er veldig glad jeg har sjangsen til å ha barna litt hjemme også, det er nå jeg har sjangsen. Jammen blir de fort store! [:-][:)]

Back
Topp