jobb... nervepirrende

lenemor

Forumet er livet
ja, det har vært det... søknader, venting, intervju.... og noe av det smarteste jeg har gjort var vel å besøke et dagsenter for utviklingshemmede, for der har jeg vært to dager i uka

I går fikk jeg telefon om intervju på en stilling som nattevakt på en psykiatrisk institusjon, som jeg egentlig skal på intervju på i morgen... men i morgen må jeg ringe dem og si at jeg ikke kommer... jeg må også ringe og spørre om vi kan stryke de vaktene på dagsenteret  jeg har sagt ja til også, for i kveld fikk jeg telefon om at jeg er innstilt til stillingen som miljøterapeut i bolig for mindreårige asylsøkere!!

Det er ikke endelig avgjort, for det skal igjennom ansettelsesrådet i kommuna på mandag, men hun mente det var 99,9% sannsynlighet... og da begynner jeg å jobbe på tirsdag!! Jeg blir ansatt i 60% stiling, men frem til huset er oppe og går og vi har fått på plass ting så blir det sannsynligvis mer jobbing enn det - noe som passer meg bra etter en lang periode som helt blakk så kan jeg gjerne jobbe og tjene litt ekstra!

Så, jeg tillater meg å feire litt og juble litt, men holder litt tilbake til mandag

ååååå nå ble jeg glad på dine veier. Noe så supert. Krysser fingrer for at dette går i boks.
Stor klem fra meg

Jeg jubler litt i stillhet med deg..!!! [:D]
SÅ bra lenemor! De vet ikke hvor heldige de er! [:)]

Jeg klarer nesten ikke å komme over hvor heldig jeg er i alle fall - dette er en helt sinnsykt god sjanse for en nesten nyutdannet barnevernspedagog - jeg får være med på prosjektet helt fra det starter, være med på å handle inn til og møblere huset, sette sammen rutiner og regler, det blir så vanvittig spennende fremover!! [:D][:D][:D]

Så utrolig bra! De er jammen heldige som får deg![:)]  Krysser fingrene for positivt svar på mandag..

*danser jublende rundt på gulvet*

DETTE er knallkjekt lenemor!! Og så en så spennende jobb!! Yeeeey! Hurra for Lenemor![:D]

Så utrolig bra, Lenemor [:D]
Nå ble jeg skikkelig glad på dine egne altså [:D][:D][:D]

Og de er minst like heldige som deg!!!!!!!!!!!!!!

Det er jo suuuuuuuuuupert, Lene :)
GRATULERER!!!

klem

Back
Topp