Jobb med mye overtid

Kisskine

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Hei. Jeg er ny her inne. Venter en liten bebis i begynnelsen av august:):)

Som overskriften sier har jeg en jobb der det forventes mye overtid i månedene jan-mai. Det forventes fort 250-300 timer overtid. Jeg er nå 9 uker på vei og må si jeg gruer meg allerede. Er så trøtt og sliten og kvalm om dagene at jeg nesten ser mørkt på å begynne på jobb etter ferien.

Jeg lurer på hvordan jeg skal klare å jobbe 12 timers dager, når jeg bare så vidt orker å reise meg opp fra sofaen om dagen. Gruer meg allerede til å si det til det til sjefen...:/

Hei. Jeg er ny her inne. Venter en liten bebis i begynnelsen av august:):)

Som overskriften sier har jeg en jobb der det forventes mye overtid i månedene jan-mai. Det forventes fort 250-300 timer overtid. Jeg er nå 9 uker på vei og må si jeg gruer meg allerede. Er så trøtt og sliten og kvalm om dagene at jeg nesten ser mørkt på å begynne på jobb etter ferien.

Jeg lurer på hvordan jeg skal klare å jobbe 12 timers dager, når jeg bare så vidt orker å reise meg opp fra sofaen om dagen. Gruer meg allerede til å si det til det til sjefen...:/
Gratulerer å velkommen inn hit :)
Oj, det va masse overtid....kainn æ spør om ka du jobbe som?

Jobber som revisor. Så det er mye overtid akkurat i perioden jan-mai.
Oj, da har du nok masse å gjør ja :)
Får håp formen blir bedre etter hvert da å at du får redusert arbeidstid :)

Går det an å spør om reduser arbeidstid? Føler jeg syter, men ser ganske mørkt på de neste månedene...

Går det an å spør om reduser arbeidstid? Føler jeg syter, men ser ganske mørkt på de neste månedene...
Det er lov ja :) Bedre at du får redusert jobb,istedet for at du går på en skikkelig smell å ikke kainn kom på jobb i det hele tatt. Du kan få legen t å skriv at du bør ha redusert arbeidstid, da kainn itj sjefen din nekt !! :)

Å det visste jeg ikke. Ja det er jo bedre å få redusert arbeidstid enn å bli helt utslitt. Takk for svar:)

Du får snakke med lege og arbeidsgiver om tilrettelegging.

Men ta nødvendigvis ikke sorgene på forskudd, sannsynligvis er du i bedre form om noen uker :-) men som gravid vil det gjerne bli litt heavy å jobbe 12 timers dager over tid uansett...

Back
Topp