Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Elissa85
Dersom det hadde vært hverdag og du skulle jobbe, så måtte du iallefall ha søkt om graderte foreldrepenger, siden vi får for (av 100% arbeid) 5 dager i uken - mandag-fredag.... Men du kan vel ikke tjene allverden siden du er i permisjon heller, så må vel søke om lov?
ORIGINAL: MamsntilLucasOgLinus
du må få gradert uttak [:)] du vil ikke miste noen dager, for permisjonen blir forlenget med antall dager du jobber [:)] men du vil ikke få betalt fra nav de dagene du er i jobb.
jeg jobber to dager nå, å da får jeg ikke penger fra nav, men permen blir jo forlenget [:)]
du må bare gå på sidene til nav å finne søknaden om gradert uttak [:)]
ORIGINAL: BethinaogTheodor
ORIGINAL: IrenePirene
Men permisjonspengene gjelder vel kun mandag-fredag.. Hva om hun ønsker å jobbe lørdag og søndag.. blir det samme NAV-suppa da?
Spiller ingen rolle[:)]
Jeg jobba annenhver lørdag i permisjonen sist, og jeg måtte da velge gradert uttak, slik som mamsen (????) beskriver det[:)]
Men permisjonspengene gjelder vel kun mandag-fredag.. Hva om hun ønsker å jobbe lørdag og søndag.. blir det samme NAV-suppa da?
Jeg jobba annenhver lørdag i permisjonen sist, og jeg måtte da velge gradert uttak, slik som mamsen (????) beskriver det[:)]
Det er jo greit å vite[;)]
ORIGINAL: MamsntilLucasOgLinus
Det er jo greit å vite[;)]
Ja man må søke uansett [:)]