Jobb i bofellesskap ?

Piper Chapman

Gift med forumet
Jeg har søkt på en deltids stilling i et  bofellesskap. Idag ringte de derfra og da hørte ikke jeg telefonen,Så ringte opp igjen dit.Men da var sjefen gått igjen.Så spent om de ringer tilbake på mandag :)
Stillingen passer meg yppelig så er spent på om det er derfor de ringte meg =)
Må gå og være spent hele helga da!:P

Stillingen passer så fint med at vi ikke har ungen vår i bhg og det er deltid.

Noen som har denne type jobb ? 
 Ikke jobbet med dette før men har hatt faste stilliger på sykehjem,nattevakt fast.P assistent for 2 brukere,barnehage og har utdanning.

Er det med psykisk utviklingshemmede ? :) I såfall GLED deg.. Herlig jobb ! Her jeg jobbet, så hadde vi på oss helt vanlige klær.. 

Jeg har jobbet med det,rop bare ut om det er noe du lurer på :)
Vi hadde helt vanlige klær på oss.

Ja det er det :) 

MsMongo skrev:
Er det med psykisk utviklingshemmede ? :) I såfall GLED deg.. Herlig jobb ! Her jeg jobbet, så hadde vi på oss helt vanlige klær.. 

Jeg jobber med det, er en utfordrende jobb men veldig hyggelig. Elsker det jeg driver meg, kunne aldri tenkt meg å jobbe med noe annet. Vi bruker private klær på jobb.

Gleder meg til og prøve jobben om jeg får den da.Tenker jo at det er en grunn til at de ringte derfra siden jeg har søkt jobb der :)

Knerthen skrev:
Jeg jobber med det, er en utfordrende jobb men veldig hyggelig. Elsker det jeg driver meg, kunne aldri tenkt meg å jobbe med noe annet. Vi bruker private klær på jobb.

Back
Topp