jobb - fortelle - åhrk

enlitenigjen

Betatt av forumet
Jeg er da innleid og ikke fast ansatt,
Jeg håper jeg kan være til jeg går ut i permisjon men vet ikke helt hvordan jeg skal si det til sjefen
Har noen tips? Er også litt dumt at jeg antageligvis
Stiller uten jobb etter permisjon men det skal alltids ordne seg :-)
Ble litt fortere gravid enn forventet;-)

Hmmm, jeg vet ikke. Kommer vel litt an på hva slags sjef du har. Jeg har sagt det til min (har vikariat til sommeren), men fikk beskjed om at jeg vil ha jobb der etter permisjonen også :) Får en kontrakt i løpet av våren :)

Eg og kvir meg skikkelig til å sei det til sjefen, begynte i jobb igjen etter sist svangerskap i august, også skal eg jo no ut i ny permisjon i august som kommer....menmen, kva kan ein forvente når ein ansetter kvinner i sin mest fruktbare alder? :)

Uff det er jeg også, er ringevakt, så jeg kommer på jobb når de trenger meg.. Som er hver dag nesten til nå, fri dag av å til.. Jeg begynte nesten samme tid som spiren ble til i begynnelsen av desember, så gruer meg til å si det og lurer på hvordan de tar det.. Men tenkte å vente til uke 13 med å fortelle det.. Kommer litt ann på formen da. Er ganske hardt og slitsomt på jobb..

Jeg har bare kontrakt ut mars, så jeg håper jeg håper jeg får får ny kontrakt til ut august. Tørr ikke å fortelle om dette før jeg har hørt noe om en evt. ny kontrakt.

Her begynte jeg i ny jobb for ei uke siden, så tror jeg drøyer den litt enda. fikk pos test dagen før oppstart...
Har snakka med en kolega av meg og han tror skjefen vil ta det veldig fint, men jeg kunne drøye den litt enda siden jeg jobber hjemmefra og kan jobbe uansett hvordan formen er og bare tilrettelegge dagen etter formen

Skjønner hva dere sier, har kontrakt ut august, men håper på fast jobb om ikke lenge, der jeg er nå. Krysser alt jeg har at det skjer og skjer snart!!!!!
Så jeg skal vente så leeeenge jeg bare kan med å fortelle det. Der er jo ikke lov å diskriminere, men det blir jo gjort! Uheldigvis :-/

Ja, jeg vet at det kommer ledige jobber her etterhvert, så jeg håper det skjer fort nok til at jeg kan søke uten at det er synlig. Har sett på noen stillingsannonsen andre plasser også, men ønsker helst å fortsette her så lenge som mulig... Stress å begynne å søke på jobber og gå på intervjuer som gravid når det er veldig liten sjanse for at du får noe uansett.

Har også bare vikariat til sommeren! Har ikke sakt noe ennå men tenker kansje å gjøre de ette tidlig ul på onsdag. Trenger litt råd fra sjefen om hva jeg skal gjøre videre, altså mår vi kommer nermere sommeren, om jeg skal søke på jobber/sykmelde meg/ eller gå tidligere ut i permisjon!

Har vikariat med 70 % fram til 31 juli, tenkt å fortelle det når magen syntes for mye:p tenkt til å høre om jeg kan jobbe i august også om jeg er i form :)

Akkurat det problemet hadde jeg også når jeg gikk med førstemann, men heldigvis var sjefen også baby-klein og så ingen problemer med det :P fikk faktisk høre fra henne den siste mnd før jeg gikk ut i permisjon at jeg kunne få fast etter permisjonen, og at hun også skulle ha smått 6 mnd etterpå ;)

Denne gang var jeg så heldig at jeg jobber for foreldrene mine :) så de har jeg allerede fortalt det til for 2 uker siden, slik at jeg fikk høyere stillingsandel, og går opp i lønn nå de siste 8 mnd før permisjon :)

Jeg gruer meg og masse. Begynte i jobb etter permisjon 2 januar...og var i tillegg sykemedlt hele forrige svangerskap. Fant ut jeg var gravid første uka på jobb, men holder nok munn en goooood stund. De er så happy for at jeg er tilbake for de fant aldri noen vikar. Så det blir nok ikke akkurat stormende jubel når jeg forteller det.

Back
Topp