Jobb etter permisjon

Ønsker<3

Elsker forumet
Mange her som ikke har jobb å komme tilbake til? Uff, kjenner eg tenker alt for mye på dette:(:( vet jo at de mest sannsynli kommer til å ordne seg men klarer ikke å se de nå:(

Jeg er jo ferdig utdannet i juni. Så jeg har foreløpig ingen jobb å komme til etter permisjon :( men det ordner seg for snille piker ;)

Samme her! Ferdig utdannet nå i juni, så har jeg fått vikariat ut september.. så jeg har ingenting å komme tilbake til etterpå! Men håper virkelig jeg får meg jobb forde om!

Har jobb når jeg kommer tilbake etter permisjon men leker litt med tanken på å skifte jobb.
Spørs om vi vil ha to tette som jeg tror vi vil. Menmå se det litt an også. :)

Jobber nå 80%, men det er et vikariat som går ut 31/8. Etter det har jeg bare hver 3.helg. Får søke jobb når jeg er i permisjon... Stresser egentlig ikke med det ennå.

Jeg har jobb nå, men om vi velger å flytte ut av Oslo må jeg nok søke jobb til høsten 2014. Men jeg trives så godt der jeg er nå, og kjenner at det sitter langt inne. Jeg er utdannet førskolelærer med noen års erfaring på baken så regner egentlig ikke med at det blir noe problem ;) Kommer i såfall an på hvor vi flytter :)

jeg jobber 76% frem til august.. Og etter perm har jeg bare 40% :( men vil det kanskje si at for oss som har lite jobb etter permisjon lønner det seg med 80% dekning??

Jeg har bare en 20% og komme tilbake til.. Men det er helt greit, kommer til å si opp den tror jeg.. Må jo få meg noe annet, men er ikke så bekymret for å være helt ærlig!:)

Vikariater mitt går ut en uke før jeg skal gå ut i permisjon. Man pleier bare få et halvt år om gangen, og vanligvis pleier det å bli forlenget, men jeg har nettop blitt overflyttet til en ny avdeling, og føler ikke jeg har fått vist meg skikkelig. sjefen var ikke så happy da jeg sa jeg har blitt sykmeldt, så det spørs om de vil ha meg...

jeg jobber 76% frem til august.. Og etter perm har jeg bare 40% :( men vil det kanskje si at for oss som har lite jobb etter permisjon lønner det seg med 80% dekning??
Lønner seg og lønner seg, litt usikker.. Men i min jobb så går stillingene fra aug-juli så er vanskli å få seg jobb i april liksom så derfor heller jeg mot å velge 80 % slik min permisjon varer frem til ferien 2014! Og sambo skal kun ha sin del i ferien de neste årene tror jeg! Så derfor taper vi ikke så mye på de :)

Hadde ikke fast sist, men gikk fint fikk jobb når jeg var ferdig i perm... Har ikke fast nå heller, så blir spennede nå oxo... :-P

Back
Topp