jobb dilemma

2008/2013/2014

Glad i forumet
Jeg startet i ny jobb 2. januar. Nå har jeg vært sykemeldt i 2 uker. Har dårlig samvittighet, og føler meg drit. Så vet ikke hva jeg skal gjøre videre. Jeg er superdårlig, kvalm, kaster opp, hodepine. Hva hadde dere gjort, sykemeldt dere videre eller gått på jobb for dere følte dere måtte??

ville dere sagt til sjefen hvorfor dere er sykemeldt, mtp det ikke er lenge siden dere startet??

Trur jeg hadde fortsatt sykemeldt om jeg trengte det:) blir det klient etter fødsel ville jeg bytte jobb:) om muligheten er der såklart:) håper du føler deg bedre snart:)

Jeg ville også fortsatt å sykemelde dersom du er såpass dårlig. Ville syntes det var enda verre å komme på jobb og prestere dårlig. Jeg tenker at ærlighet varer lengst, og ville kanskje sagt det til sjefen (litt avhengig av hvordan sjefen er...), jobben har du jo allerede fått... :)

Jeg har vært ansatt en stund da men følte meg kjip ved å bli sykemeldt så lenge at jeg sendte faktisk ut mail pg fortalte sannheten til de jeg jobber tettest med...

Back
Topp