Jobb dilemma....

Me&my<3

Glad i forumet
Har nå en 54% fast stilling, men skift jobb,dag/kveld annenhver lørdag. Mulighet for mer jobb i en annen avd på samme arb.plass,men mest kveld sannsynligvis...
165 i timen,+ub(kvelds tilegg)
Stor trives med arb.kollegaer,kunne ikke fått det bedre. så er kun kveldsjobbing som gjør at jeg kanskje ønsker,og litt mer jobb....

Sååå....:

Får jeg muligens tilbud om en annen jobb.... som innebærer mye kjøring(Noe jeg liker),må bruke egen bil.
Kun dagtid, 80% fast stilling,med tilbud om 100%. Fri fredag-lørdag og søndag,hver helg.
145 i timen + 8000-10000 kr pr mnd. i km.godtgjørelse.
Her jobber jeg alene,men har jo kollegaer i samme firma, men vet forløpig ikke hvor ofte vi treffes...

Hva ville dere gjort?
Går jo ned litt i timelønn, men har jo kjøregodtgjørelsen,men det sliter jo på vår bil liksom.
Men det er DAG tid,fri fredag-mandag hveeeer helg[:D]
Klarer ikke å bestemme meg....

nå vet jo jeg hvilken jobb du HAR og hva det er snakk om i "bytte".. og jeg hadde bytta..
tenk å slippe å måtte jobbe helg.. julaften, påske, alle dager da du har fri i den ene jobben som du risikerer å måtte jobbe i den andre...

Hadde GLATT takka ja til det nye tilbudet. Uten tvil!

ORIGINAL: Dollface

nå vet jo jeg hvilken jobb du HAR og hva det er snakk om i "bytte".. og jeg hadde bytta..
tenk å slippe å måtte jobbe helg.. julaften, påske, alle dager da du har fri i den ene jobben som du risikerer å måtte jobbe i den andre...

Ja, det er jo netopp det.... Men nå som jeg trives sååå godt i den andre, så er jeg s¨redd for å ikke trives i ny.... haha! Rare meg[8D]
Men ikke skriv noe på FB... heeeeemmeliiig[8D]

ORIGINAL: lillemy2000

ORIGINAL: Dollface

Ja, det er jo netopp det.... Men nå som jeg trives sååå godt i den andre, så er jeg s¨redd for å ikke trives i ny.... haha! Rare meg[8D]
Men ikke skriv noe på FB... heeeeemmeliiig[8D]

det er alltid skummelt å bytte jobb.. [:D]

Jeg hadde ikke byttet. Jeg er for feig [8D] Gode kolleger veier ofte opp for mye. Å jobbe turnus er slitsomt, men samtidig med mange muligheter man kanskje ikke har i en vanlig ni-til-fire-jobb ifht å jobbe inn og få fri litt lengre perioder i slengen osv. Men det spørs jo hva slags menneske du er og hvordan du prioriterer. Dersom du ordentlig hater å jobbe ettermiddager og helger, feks, ville det kanskje ikke vært så dumt å bytte [:D]

ORIGINAL: KristineBirgitte

Jeg hadde ikke byttet. Jeg er for feig [8D] Gode kolleger veier ofte opp for mye. Å jobbe turnus er slitsomt, men samtidig med mange muligheter man kanskje ikke har i en vanlig ni-til-fire-jobb ifht å jobbe inn og få fri litt lengre perioder i slengen osv. Men det spørs jo hva slags menneske du er og hvordan du prioriterer. Dersom du ordentlig hater å jobbe ettermiddager og helger, feks, ville det kanskje ikke vært så dumt å bytte [:D]

Ingen mulighet for å jobbe inn noe i min jobb, men den nye er det gooode muligheter til det[:D] Å det er jo aldri feil[8D]

Har jobbet kveld og helg i 10 år... begynner å bli litt mettet,og når man har små barn,liker jeg ettermiddagen hjemme[:)] Men kan jo hende det snur[8D] Har jo alltid likt å jobbe kveld sånn egentlig....

JAAA, jeg er riiiiimelig forvirra[8D][8D][8D]

Ingen mulighet for å jobbe inn noe i min jobb, men den nye er det gooode muligheter til det[:D] Å det er jo aldri feil[8D]

Har jobbet kveld og helg i 10 år... begynner å bli litt mettet,og når man har små barn,liker jeg ettermiddagen hjemme[:)] Men kan jo hende det snur[8D] Har jo alltid likt å jobbe kveld sånn egentlig....

Hihi, skjønner deg godt jeg. Da hadde jeg nok bytta. Det er liksom det eneste som gjør at jeg holder motet oppe i turnusarbeidet, at man kan jobbe kjempemasse en periode og få avspasere masse etterpå.. hvis du ikke engang kan det, ville jeg heller jobbet dagtid. Iallfall mens du har små barn og tiden sammen er dyrebar (som jeg går ut fra at du har siden du henger her inne, ser ingen ticker [8D]) [:)]

Hihi, skjønner deg godt jeg. Da hadde jeg nok bytta. Det er liksom det eneste som gjør at jeg holder motet oppe i turnusarbeidet, at man kan jobbe kjempemasse en periode og få avspasere masse etterpå.. hvis du ikke engang kan det, ville jeg heller jobbet dagtid. Iallfall mens du har små barn og tiden sammen er dyrebar (som jeg går ut fra at du har siden du henger her inne, ser ingen ticker [8D]) [:)]

Har det ja[:D]
Tror jeg heller for å bytte om det blir aktuelt.... Hjelp....[&:][:o][8D]

Kan du ikke søke ulønna permisjon hos nå årenes arbeidsgiver da, og teste ut nye jobben? Ser fort om du trives, og hvis ikke går du tilbake til gamlejobben.

Back
Topp