Har nå en 54% fast stilling, men skift jobb,dag/kveld annenhver lørdag. Mulighet for mer jobb i en annen avd på samme arb.plass,men mest kveld sannsynligvis...
165 i timen,+ub(kvelds tilegg)
Stor trives med arb.kollegaer,kunne ikke fått det bedre. så er kun kveldsjobbing som gjør at jeg kanskje ønsker,og litt mer jobb....
Sååå....:
Får jeg muligens tilbud om en annen jobb.... som innebærer mye kjøring(Noe jeg liker),må bruke egen bil.
Kun dagtid, 80% fast stilling,med tilbud om 100%. Fri fredag-lørdag og søndag,hver helg.
145 i timen + 8000-10000 kr pr mnd. i km.godtgjørelse.
Her jobber jeg alene,men har jo kollegaer i samme firma, men vet forløpig ikke hvor ofte vi treffes...
Hva ville dere gjort?
Går jo ned litt i timelønn, men har jo kjøregodtgjørelsen,men det sliter jo på vår bil liksom.
Men det er DAG tid,fri fredag-mandag hveeeer helg[:D]
Klarer ikke å bestemme meg....
165 i timen,+ub(kvelds tilegg)
Stor trives med arb.kollegaer,kunne ikke fått det bedre. så er kun kveldsjobbing som gjør at jeg kanskje ønsker,og litt mer jobb....
Sååå....:
Får jeg muligens tilbud om en annen jobb.... som innebærer mye kjøring(Noe jeg liker),må bruke egen bil.
Kun dagtid, 80% fast stilling,med tilbud om 100%. Fri fredag-lørdag og søndag,hver helg.
145 i timen + 8000-10000 kr pr mnd. i km.godtgjørelse.
Her jobber jeg alene,men har jo kollegaer i samme firma, men vet forløpig ikke hvor ofte vi treffes...
Hva ville dere gjort?
Går jo ned litt i timelønn, men har jo kjøregodtgjørelsen,men det sliter jo på vår bil liksom.
Men det er DAG tid,fri fredag-mandag hveeeer helg[:D]
Klarer ikke å bestemme meg....