*Jmamma*

namba

Forumet er livet
Nå er det snart din tur til å bli tobarnsmamma. Jeg så på tickeren din at det bare er ti dager igjen til termin.[:)] Det betyr vel at jeg må ha mobilen på meg fra nå av for det kan jo skje når som helst.[:)] Hvordan er formen din?

JAAA det stemmer!!!! Må få med deg alt nå Namba!![:D][:D]

Så spennende

Ja, just det! Hun har termin dagen etter min termin, 17e har jeg noe minne av [;)]

*hun klarte å holde igjen til 2010 hun ihvertfall*

Spennende er det iallefall [:)] Lykke til med innspurten nå!!

ORIGINAL: Actrine

JAAA det stemmer!!!! Må få med deg alt nå Namba!![:D][:D]

Så bra du er i fin form. Det er tungt nok å være høygravid uansett. Jeg håper du slipper å gå over tiden i alle fall. Er dere klare til å få lillebror i hus nå eller?

For en nydelig mage - tenk, om en liten stund er den borte! Jeg har faktisk aldri vært så gravid jeg... mine har valgt å komme litt tidligere enn planlagt, men jeg må innrømme at jeg ikke ønsket å være gravid en dag lenger enn jeg var (eller, med August kunne jeg godt ha gått noen uker til, men nå som alt er bra er jeg fornøyd allikevel)

Lykke til med innspurten, håper han snart er her!

For en stor og flott mage![:)] Det blir sikkert kjempekjekt å få baby i hus igjen. Overgangen fra null til en er større enn overgangen fra en til to, men arbeidsmengden er jo enda større da.[;)] Godt man er vant til det fra før av. Tipper det blir kjekt for dere alle tre jeg.

Så fiiiin mage
Spennende dette her[:D]

Back
Topp